8.3.2016 - Nově zařazeny do prodeje aditiva ATOMIUM!!

Vážení zákazníci,

od 8.3.2016 jsme do prodoje nově zařadili zcela unikátní aditiva značky ATOMIUM s mnoha kladnými vlastnostmi právě pro Váš vozový park. Nyní máme přidaná aditiva do paliv pro osobní a lehká užitková vozidla (Diesel, benzin a LPG), během tohoto týdne přibudou ještě aditiva pro nákladní vozy, těžkou techniku a dále budou samostatnou aditiva do převodových skříní (manuálních i automatických).

Pro Vás zajišťuje Red Rider s.r.o. a Suprotec EU s.r.o.

Video jak ATOMIUM funguje najdete ZDE.

Video prezentaci AUTOSALONu najdete ZDE.

Video prezentace AUTOSALONu se Škodou Superb 2,0 TDI naleznete ZDE.

PDF prezentace ke stažení ZDE.

Proč ATOMIUM používat ke stažení ZDE.

Proč ATOMIUM používat?

Tribotechnické látky „Atomium” – to je možnost vrátit automobilu mladost. Roste vám spotřeba paliva? Automobil se nechce rozjet? Objevuje se kouř ve výfuku nebo se začal kamsi ztrácet motorový olej z motoru? Je možné vyměnit staré díly za nové, ale to je dlouhá a drahá oprava. Alternativou je ošetření motoru a ostatních agregátů tribotechnickými látkami „Atomium”.

Tribo znamená řecky “tření”. Zvláště v třecích uzlech vzniká to nejhorší – opotřebení. Třecí plochy, které uskutečňují pohyb jedna vůči druhé mnohokrát za vteřinu, tiše “oškrabávají” kov z povrchů. Zvětšují se třecí vůle, zhoršuje se kvalita dosedání a v souvislosti s tím i funkční možnosti.

U motoru slábne komprese, palivo vniká do maziva, snižuje se výkon. Převodovky začínají hučet a „narážet“ při řazení. Diferenciály a převodovky vibrují.

Když tribotechnické látky „Atomium“ vniknou do motorového nebo transmisního oleje, tak jsou činné zvláště tam, kde vzniká základní opotřebení – v třecích uzlech. Aktivním komponentem látek je přírodní minerál, který provádí pouze jednu věc – obnovuje opotřebení třecích ploch. Víc nic. Pouze jediné – vytváří podmínky, za kterých se opotřebený povrch pokrývá novou kovovou vrstvou ze železa, které je obsaženo v mazivu.

V místech tření díly získají nový povrch, elastičtější a tvrdší než originální kov samotného dílu. Ale co je hlavní, tento povrch je schopen daleko pevněji udržovat těsnou vrstvu maziva. Molekuly oleje se rozmístí na novém povrchu daleko blíže k sobě, to znamená, že váš motorový olej, jako by ani nebyl, začíná lépe plnit svou funkci.

Podívejte se, co se děje v motoru! Vůle mezi stěnami válců a písty, to je hlavní třecí uzel v automobilu. Tribolátky „Atomium“ optimalizují vůle, husté mazivo zajišťuje hermetičnost spojení dílů. Plyny a palivo přestávají vnikat do klikové skříně, olej nevniká do spalovací komory. Zvyšuje se a vyrovnává komprese a to je hlavní podmínka pro to, aby se obnovil výkon a akcelerace. Bude se vám líbit šlapat na plynový pedál.

Zlepšuje se kvalita hoření palivové směsi. Současně s tím, vzhledem k hustému mazivu, se snižují třecí ztráty. Snižuje se spotřeba paliva, snižuje se toxicita výfukových plynů.

Olej nestéká z regenerovaných stěn válců ani při dlouhém prostoji automobilu. Motor se daleko lehčeji spouští, funguje měkce a tiše. Mizí vibrace.

Stěžovali jste si na klepání hydrokompenzátorů? Vzhledem k novému povrchu, který pomáhají vybudovat  tribolátky „Atomium“ se zlepšuje spojení dílů, normalizuje se tlak. Už nikdy vás toto klepání nebude znepokojovat.

Obnovují se povrchy všech dílů, které se třou: vačky rozvodových hřídelů, krčky kolenového hřídele, jeho opěrná ložiska. Motor je plně chráněn před dalším opotřebením. Jeho životnost vzrůstá dva krát až dva a půl krát.

Vzhledem k udržení mazací vrstvy na třecích plochách bude motor schopný fungovat i při havarijní ztrátě oleje. Prorazila se vám kliková skříň daleko od města? To není nic strašného.  Při malých otáčkách můžete dojet až do opravny a uchovat motor neporušený. Je třeba provést ošetření nyní a nemusíte se bát, že vás potkají nepříjemné příhody.

Používáte drahý motorový olej a bojíte se ho zničit látkou „Atomium“? Zbytečně. Látka je neutrální a nemá žádný vliv na olej, nemění jeho vlastnosti. Provede pouze jednu věc – dovolí, aby se v třecích uzlech vytvořil nový povrch.

Obáváte se, že bude třeba často doplňovat látku? Spletli jste si „Atomium“ s jinými technologiemi. Aktivní komponenty látky se nespotřebovávají. Je to pouze katalyzátor, který dovolí nové třecí ploše, aby se vybudovala z kovu, který je obsažen v oleji. „Atomium“ funguje celou dobu, dokud jste nevyměnili olej. Proveďte ošetření podle návodu a nová třecí plocha bude chránit motor po dobu 60-70 tisíc kilometrů bez jakýchkoliv přísad.

Automobilu je možné pomoci, když ošetříte nejen motor, ale i ostatní uzly.  V mechanických převodových skříních a také v diferenciálu a ostatních převodovkách budou ošetřena ozubení.  Hustá vrstva maziva na novém ochranném povrchu dovoluje ozubeným kolečkům měkčeji vstupovat do záběru. Mizí hučení a vibrace. Regenerovaná opěrná ložiska přestávají odebírat výkon, zvýší se inerční chod automobilu, a to hlavní, sníží se spotřeba paliva.

Pomohou látky „Atomium“ automatické převodovce? Ano. Kromě ozubených koleček látky obnovují povrch plunžru v olejovém čerpadle hydraulického bloku. Čerpadlo může dodávat nominální tlak, což synchronizuje činnost hydrauliky a elektroniky a převodovka přestane „narážet“ při řazení.

A máte ve vašem automobilu variátor? Nepoškodí sestavu, když snižuje tření?  Tribolátky „Atomium“ nejsou antifrikční přísadou. Nesnižují tření. Dovolují udržet na třecích plochách hustější vrstvu maziva.  Do variátorů se používá speciální transmisní olej, který zajišťuje kvalitní záběr řetězu a kuželů. Hustší vrstva se bude s úkolem vyrovnávat lépe – řetěz nebude prokluzovat a opotřebovávat plochu kuželů.

Tribolátky jsou schopny regenerovat i čerpadlo hydraulického posilovače řízení. Normalizovaný tlak kapaliny dovoluje lehčeji otáčet volantem, zajistí správnou funkci přepouštěcích ventilů. Zmizí hučení v krajních polohách volantu.

Tribotechnickým  látkám „Atomium“ je jedno, jakou konstrukci motoru nebo transmise má vaše auto. Je jim jedno, jaký typ oleje používáte. V agregátech s malou spotřebou, i ve velkých výkonných motorech sportovních vozů látky provádí pouze jednu věc – vytváří podmínky pro obnovení opotřebení kovových třecích ploch. Nemají vliv na díly z pryže nebo kompozitní materiály. Nefungují tam, kde není tření. Dovolí mazacímu materiálu lépe plnit své funkce tím, že se pevněji udrží na regenerovaných plochách.

Váš automobil vám ještě může dělat radost z jízdy. Bude přesně a ekonomicky fungovat, jízda bude komfortnější, ekologičtější a co je nejhlavnější, bezpečnější.

 

MjZkMDU