BG 12032 Engine Purge 946 ml

Novinka

Doprava zdarma

Hodnocení: 4.30 / 5 4.3 / 5 (8 hodnocení)

Profesionální přípravek k dekarbonizaci olejového prostoru motorů, které jsou zaneseny větším množstvím úsad.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG12032

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

666 Kč

BG 12032 ENGINE PURGE 946 ml

Profesionální výplach motoru se 100% účinností

Pro jednorázovou aplikaci u benzínových a naftových motorů s vyšším množstvím úsad.

Revoluční složení dekarbonizačního přípravku BG 120 zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek.

  • Během několika minut odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a celého olejového prostoru v motoru.
  • Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
  • Brání poškození olejové pumpy a těsnění.
  • Naprosto bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

 

Pohled odborníka:

BG 120 je produkt typu Fix-it určený k bezpečnému odstranění nahromaděného kalu a jiných usazenin z motoru.

Motory vozidel mají úzké tolerance, precizní konstrukci a zařízení proti znečištění. Díky těmto vlastnostem jsou motory efektivnější než kdy jindy a extrémně citlivé na lak, kaly a nečistoty. To vše znehodnocuje výkon motoru.

V průběhu doby, bez použití výkonného produktu pro údržbu motoru, jako je BG 109 a BG 120, se v motorech hromadí kaly a laky způsobené přepáleným olejem a vnějšími nečistotami. Nejlepší je nečekat, dokud se Váš motor dostane do bodu, kdy je motor zanesen a zakarbonován. A právě pomocí BG 109, ve spolupráci s BG 120, Vám aplikace pomůže zabránit poškození usazeninami a karbonem - tj udržet Váš motor v perfektní kondici a čistotě bez poškození!

BG Engine Purge, nebo-li BG 120, je účinná směs rozpouštědel a dispergátorů, která odstraňuje nahromaděný kal a další usazeniny z motoru. Při pravidelném užití obnoví kompresi odstraněním sazí a usazenin z kompresních kroužků a celého prostoru motoru.

Produkt je určen jak pro benzínové, tak i pro naftové motory a je naprosto bezpečný a šetrný pro veškeré součásti motoru.

Aplikace BG 120 946 ml:

  • Pokud má motor najeto přes 150 ti km, neváhejte produkt použít ani minutu, budete velice překvapení jeho účinností a následného chodu motoru po aplikaci.
  • Z praxe doporučujeme použít BG 120 až do druhého kola proplachu motoru, kdy v prvním kole, kdy do starého oleje aplikujeme BG 109, tak v druhém kole aplikujeme celé balení BG 120 946ml, které se přidává k max 4 litrům oleje.
  • Pokud Váš motor má například 6 l náplň, poté použijte i tak pouze 4L oleje a celé balení BG 120 946ml, motor aplikaci bez problémů zvládne, protože aplikace probíhá pouze na zvýšený volnoběh, bez zatížení motoru jeho běžným provozem. Poté veškerý obsah vypusťte a nechte řádně odkapat.
  • Nezapomeňte před aplikací druhého kola proplachu s BG 120 vyměnit olejový filtr
  • Proplach provádějte po dobu 30 min při 1500 - 1700 ot./min - zvýšenější otáčky jsou určeny pro větší zanesení motoru, což poznáte dle stavu vypuštěného oleji po první fázi s BG 109.
  • Aplikaci BG 120 doporučujeme cca každou 3 - 4 tou výměnu oleje. Při větším zanesení motoru, doporučujeme aplikovat první 2 výměny po sobě a poté přejít na na každou 3 - 4 tou výměnu.
  • Nezapomeňte do kvalitního finálního oleje aplikovat i BG 112 - pro naftové motory nebo BG 115 - pro benzínové motory
  • Pokud chcete pro Váš motor to nejlepší, aplikujte zároveň i Metabond Spirit, který se postará o maximální snížení tření a ochranu Vašeho motoru i oleje po celou dobu jeho působení v motoru.
  • BG 120 nemíchejte s žádnou jinou čistící chemií
  • Veškeré postupy a chemie k očistě motoru a dekarbonizaci naleznete pak v popisu u BG 109.

Jaký zvolit proplachový olej:

Zda je to 5W30, nebo 5W40, nebo 10W40 atd. - což jsou dnes nejpoužívanější typy olejů - není důležité, jen vyberte olej, který přísluší Vašemu motoru, má Vaší předepsanou viskozitu a normu určenou výrobcem (např VW 507.00). Není důležitá ani značka, kupte klidně olej v Tescu, ale musí splňovat výše uvedená specifika.

A co finální olej:

Oleje, velice kontroverzní téma, kde se dokáží lidé hádat do krve a razit své, či spíše většinou obhajují převzaté názory druhých. Téma plné domněnek, omylů, zažitých předsudků a obrovské neznámé pro většinu lidí. Muselo by tady být několik A4 a studií o tom, jak to celé s oleji je, proto se nebudu rozepisovat. S oleji pracujeme přes 10 let a věřím, že díky obrovským zkušenostem, testům, výsledkům tribotechnických laboratoří, atd., ale i reálným zkušenostem našich klientů, víme a považujeme za nejlepší doporučení asi 2 světové značky, které řadíme na špičku spokojenosti.

Prvním je Petro Canada a jejich Petro Canada Supreme Synthetic C3-X 5W30 nebo Petro Canada Supreme C3-X 5W40 a druhým je světově známá značka Mobil1 a jejich Mobil1 ESP Formula 5W30 nebo Mobil 1 Super 3000 X1Tyto oleje dnes splňují ve všech ohledech požadavky výrobců většiny koncernových vozů a rozhodně při jejich zvolení uděláte další významný krok k tomu, aby Váš vůz dostal ve spojení s aditivy BG 112, to nejlepší, co může. Pokud pak máte vůz potřebuje jiné normy, než některý z těchto olejů, neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi poradíme, jaký olej pro svůj vůz použít. Nezapomeňte jen uvést značku, rok výroby a motorizaci.


Netroufáte si na to? Nemáte na to čas? Chcete Váš vůz svěřit profesionálům?

Poté můžete využít našeho specializovaného servisu BG Centra Liberec, kde Vám veškeré potřebné úkony zajistíme. Neváhejte nás kontaktovat.

 

Technik BG Products

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)

 

 

Objem: 1 l

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

21.10.2022

Doopravdy funguje coz nelze říci o některých rádoby čističů za par korun.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

1.6.2022

skutečně čistí motor, starý olej teče černý. Použil jsem do proplachu a také byl černý.

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

12.4.2022

Snad dobré.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.2.2022

Kvalita BG
Všechny výrobky fungují jak je popisováno

Cena

BG jedna z nejkvalitnějších značek aditiv. Aditivuji s její pomocí vše ve všech svých autech. Čistič motoru používám při výměně oleje v motoru. Jednou za 3-4 výměny provádím hloubkové čištění - dekarbonizaci. S každým čištěním čistím palivovou soustavu. Jde to poznat na čistotě následného oleje, který bez čištění byl za ¼ roku černý.

Anonym

Hodnocení: 0.50 / 5

30.8.2021

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

15.6.2021

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

18.1.2021

Výrobek splnil to co jsem očekával.Doporučuji.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

4.9.2020

čistí olejové prostory
olej zůstává déle čistější

BG 120 používám při dvojím proplachu u naftového motoru. Na první proplach používám BG 105 a 109. Tato kombinace se mi osvědčila zatím nejvíce. Po této dvojí aplikaci zůstává olej mnohem déle čistější (což u naftového motoru nebývá zvykem). Do nového oleje přidávám BG DOC pro lepší oxidační stabilitu. Výsledkem je , kromě dobrého pocitu, že pro motor dělám maximum, nižší hlučnost motoru, nižší spotřeba a subjektivně i nepatrně vyšší výkon, zejména pak v nízkých a vyšších otáčkách. Při další výměně je znatelné, že olej stále velice dobře maže.