BG 208 44K

Novinka

Doprava zdarma

Hodnocení: 4.60 / 5 4.6 / 5 (69 hodnocení)

BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností. Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění...

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG208
EAN:76604111273

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

618 Kč

Další varianty produktu

BG 208100 44K POWER ENHANCER 100 ml

320 Kč

skladem

BG 208 44K PLATINUM POWER ENHANCER 325 ml

Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností.

Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.

POZNÁMKA: Po vyčištění pomocí BG 44K® PLATINUM, pravidelně používejte BG Supercharge®II, PN 2026E. Zabráníte tak tvorbě usazenin v palivovém systému a motoru, zlepšíte jízdní vlastnosti a snížíte spotřebu paliva.

Dávkování BG 208 44K PLATINUM:

1x za 15 000 km přidejte jedno balení 325 ml do maximálně 75 litrů paliva.

Varianty produktu:

  • Pokud chcete zakoupit BG 208 v celém setu pro kompletní dekarbonizaci motoru a palivové soustavy, pak můžete zvolit celý set pro benzínový motor.
  • Vlastníte-li 4 taktní motocykl, čtyřkolku nebo skútr, ať už klasický nebo sněžný, pak je BG 208 v prodeji i v balení 100ml, případně i jako celý set.
  • Vlastníte naftový motor? Nevadí, o stejný účinek se Vám postará BG 245.

POZOR: Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml, zobrazit: nálevka BG.

 

Pohled odborníka: 


V základu funguje tento produkt tak, že BG 208 Platinum přidané do paliva, má vyšší bod hoření, než palivo, tudíž na vstřiku neprohoří a rozpouští tak karbonové úsady, které se mění ve směs na plyn a drobný odpad, který projde následně bezpečně výfukem ven.

S BG 208 Platinum máme z praxe ty nejlepší zkušenosti, již se osvědčilo u stovky zákazníků, že dokázalo i srovnat korekce na vstřicích, i když servis tvrdil, že je nutno je vyměnit za nové. Proto doporučuji rozhodně všem tuto chemii vyzkoušet aplikovat - odměnou bude menší kouřivostvyšší výkonklidnější chod motoru a nižší spotřeba.


Základní aplikace:

Aplikujte balení 325 ml na celou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem. Netřeba jet dlouhé vzdálenosti, což je všeobecná fáma internetových diskuzí. Kombinovaný způsob jízdy je naopak více efektivní, protože v případě, že vůz stojí, tak má chemie čas a prostor na rozpouštění úsad, které pak následným nastartováním a jízdou, vyjdou bezpečně výfukem ven. Aplikaci poté opakujte vždy při výměně oleje, proto je i součástí sady pro benzínové motory. Budete si tak snadno pamatovat čas aplikace.

Pokročilá aplikace:


Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu: 

  • 1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
  • 2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
  • 3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
  • 4. Nezapomínejte nikdy na to, že samotná dekarbonizace palivového systému nevede ke zdárnému výsledku. Správný chod motoru zajišťuje nejen palivový systém a vstřiky, ale i sání a motor samotný. Doporučuji tedy k této chemii doobjednat i BG 109 325 ml a aplikovat ho zároveň v rámci dekarbonizace Vašeho vozu. Sání motoru Vám pak dokážeme profesionálně vyčistit v našem odborném servisu v Liberci.

 

Pravidla pro aplikaci BG 208 Platinum:

  • vždy aplikujte nejdříve chemii, poté teprve tankujte - je nutné, aby se chemie promísila s palivem, jinak steče na dno nádrže a chemii si vyplácáte během prvních 50 km, což je v efektivitě nežádoucí
  • chemie začne postupně účinkovat až po 10-30 km, dle spotřeby vozu, musíte vycházet z toho, že auta mají vedení paliva přes palivové filtry a v nich máte zatím stále původní palivo - tudíž to chvíli trvá, než se směs začne dostávat do vstřiků a putuje systémem dále ven (lambdasondy, DPF, katalyzátory - kde působí také)
  • pokud zvolíte aplikaci č.3, pak auto hoňte, až když je motor zahřátý na provozní teplotu, stejně chvíli trvá, než se dostane chemie kam má - viz bod výše
  • aplikovat BG 208 Platinum můžete bez omezení, častá aplikace vozu neublíží - dodržujte jen výše uvedené poměry dávkování, což po silnějším způsobu užití, stačí dávat pouze balení 325 ml na celou nádrž
  • pokud aplikujete BG 208 Platinum, nepřidávejte do paliva další aditiva - ty přidávejte až do čistého naturalu po ukončení čistícího procesu. Do prémiových paliv přidávejte bez problémů, stejně tak do N98, N100 - jen nedodávejte žádná další aditiva
  • nezapomeňte autu občas řádně stoupnout na plyn, ať se nečistoty dostávají lépe ven (varianta 1 a 2).
  • Pokud chcete průběžně udržovat celou palivovou soustavu a vstřikovače stále čisté a bez úsad, poté aplikujte pravidelně BG 213


Jak se zbavit problémů:

Pokud se chcete v budoucnu vyhnout co nejvíce s problémem tvorby karbonu v celém palivovém systému, pak doporučuji tankovat kvalitního naturalu u předních prodejců, což je dnes síť tankovacích stanic a jejich paliv: ONO 98, Benzina Verva 100 nebo OMV MaxxMotion 100. Dále nepodtáčet motor, hlavně atmosferický přímovstřik, což je veliký nešvar dnešních řidičů a do paliva přidávat kvalitní aditiva - což je u benzínových motorů:

  • nejlevnější, ale v zásadě dostačující aditivum VIF Super Benzin, kterým se vyrábí většinou prémiové naturaly - celoroční aditivum
  • prémiová aditiva nejvyšší kvality pro náročné uživatele, které osobně doporučuji, jsou pak buď od výrobce BG Products, a to v produktech: BG 2026 - celoroční aditivum nebo od výrobce Metabond, a to v produktu Metabond Magalene Plus - celoroční aditivum. Tyto aditiva patří ke špičce na trhu a máme s nimi reálné skvělé zkušenosti od stovek uživatelů

V čem spočívá smysl aditivace naturalu?

V zásadě je to snadné, jde o ochranu paliva, celého systému a zvýšení oktanového čísla, což je pro motor balzámem ve spalovací komoře. Spousta lidí si myslí, že zvýšení oktanu znamená zvýšení teploty hoření a tak nárůstu výkonu. Je to velice rozšířený omyl. Stejně jako Natural 95, tak i natural 100, mají stejný podíl benzínu, tudíž i stejnou teplotu hoření - jde o příměsi, které se starají o to, aby nedocházelo k vedlejším detonacím a nedocházelo tak nechtěným vedlejším "hoření". Řídící jednotka pak vyhodnotí, že může přidat na vzduchu, otevře tak více klapku sání pro přívod vzduchu, čímž se zvýší výkon motoru, který bez vzduchu nemůže správně fungovat a sníží se tak i spotřeba paliva. Hoření je klidnější, kontrolovanější a více ani pro motor ve směsi paliva udělat nemůžete. Kvalitní přidaná aditiva Vám pak zvýší zmíněné oktanové číslo a ty prémiová pak dokáží promazat jak čerpadlo, tak vstřiky a zároveň i dekarbonizovat celý systém, který je tak po celou dobu působení chráněn.

Netroufáte si na to? Nebo na to nemáte čas? Chcete vůz svěřit profesionálům?

Pro ty nejnáročnější klienty a velice zanesené vozy, nabízíme pak i možnost vyčištění vstřiků (případně i sání a DPF) v našem specializovaném servise BG Centra Liberec, kde Vám vyčistíme veškeré potřebné segmenty neprodejnou chemii z řady BG Platinum během jediné návštěvy. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Technik BG Products

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

4.10.2024

Osvědčený produkt, snadná aplikace a dobré reference.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

8.9.2024

Hned po nalití do nádrže je motor znatelně živější, již jsem tento produkt použil a jsem s ním spokojen. Dopručuji použít dvě dávky, je to znát a motor opravdu jde lépe do otáček a bere znatelně méně oleje.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.9.2024

Perfektně čistí celou palivovou soustavu

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

7.7.2024

používám opakovaně každých 10 tis. km, motor běží hladce, zejména, pokud je studený

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

4.6.2024

Opravdu funguje přesně jak popisují.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.4.2024

starý mercedes, najeto cca 180tkm a po aplikaci zřetelné zlepšení chodu

nic

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

17.2.2024

opravdu funguje

Přibližně po vyjetí obsahu nádrže znatelně rovnoměrnější chod motoru

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

29.12.2023

Udělalo co mělo kvalita přípravku nezklamala

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.12.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

7.12.2023

Citeľné zlepšenie výkonu motor vw 1,5 tsi

Anonym

Hodnocení: 0.50 / 5

18.10.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.10.2023

Skutečně funguje

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

9.10.2023

Praktická plechovka
Bezpečnostné očko na otváranie je výhodou aj nevýhodou
Chémia sa prejaví po min. jednej nádrži, ale verím, že to pomôže. Podobný výrobok /iné označenie/ som dal aj do naftového motoru.

Očko na otvorenie si musíte vopred pripraviť /napr. nožom, šrubovákom/, aby ste naliali, nechtom to vylúpnuť nešlo

Výrobok je možné použiť 1x za 15.000 km ako prevencia proti karbonizácii. Zatiaľ motor funguje, ale je tam málo najazdené po aplikácii.
Za asi 600 kč/15.000 km si myslím kvalitná prevencia. Samozrejme dávam aj aditíva do paliva.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

13.7.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.4.2023

čistí palivový systém, starty a chod motoru bez problémů

doporučuji na ojetý vůz

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

20.3.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.2.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.11.2022

Používám jej opakovaně po cca 10 tis. km. Motor má hladší, kultivovanější chod, zejména jako studený.

Anonym

Hodnocení: 4.00 / 5

20.10.2022

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

28.8.2022

Produkt byl použit již dříve k celkové spokojenosti. Stávající zaslaný produkt bude použit v následujícím období s návazností na provoz vozidla.

Anonym

Hodnocení: 3.00 / 5

24.7.2022

Zatím jsem nepoznal žádné účinky, ale ještě jsem nevyjezdil ani jednu nádrž.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.7.2022

po naliti auto jede tiseji,lehceji,zatim ale kure sviti vyjeto pul nadrze,tak uvidime.

Anonym

Hodnocení: 1.50 / 5

9.7.2022

Měl jsem špatné starty, zanesené vstřikovače. Po první plechovce čističe žádná změna, po druhé plechovce zhoršení stavu. Následná demontáž a výměna vstřikovačů. Došlo k uvolnění nečistot, ty se nerozpouští, ale uvolňují v kusech. To mělo za následek ještě větší ucpání vstřikovačů. Najeto 200tis. Použití jako prevence u nového vozu nechám na každém z vás, pokud už v palivovém systému jsou nějaké úsady, potom si koledujete o zhoršení stavu. Nakonec vás drahá oprava stejně nemine. Bohužel.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

1.6.2022

prostě funguje

Balení v plechovce + použití nálevky není moc praktické. Lepší by bylo jako u ostatních produktů balení v lahvičce se stupnicí.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

7.5.2022

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

2.3.2022

Výrobce ví proč je plechovka určená na 70. litrů paliva, protože se spousta obsahu plechovky vycmrndá mimo nádrž. I při použití trychtýře se mi nepodařilo celý obsah dostat do nádrže.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.2.2022

Kvalita BG
Opravdu funguje

Cena
Aplikace

BG jedna z nejkvalitnějších značek aditiv. Aditivuji s její pomocí vše ve všech svých autech.
Tento čistič palivové soustavy opravdu funguje! Zaručuji a doporučuji. Aplikováno u vozu, který kvůli aplikaci LPG již špatně startoval, nevydržel v chodu na volnoběh. Aplikováno do skoro prázdné nádrže, najeto na benzín 25km, poté motor startoval na škrtnutí, běžel pravidelně- zázrak.. Opravdu mohu jen doporučit. Používám pravidelně nejpozději při každoroční výměně oleje, v dieselové verzi i u dieselu..

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.11.2021

Po použití a vyjetí nádrže jsem si všimnul, že výfuk je dost začernalý. Takže něco to určitě dělá. Možná je o něco lepší i studený start.

cena

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.10.2021

Čistič palivové soustavy jsem použil poprvé, nicméně jsem spokojen. Spotřeba paliva klesla o cca 0,5 l na 100 km. Nezdá se to moc, ale když jako já jezdíte 30 000 km ročně, už je to zajímavé ...150 l za rok, to už je pěkná částka. Celkově vzato, motor má klidnější, kultivovanější chod, zejména pokud je studený. BMW 520i

Anonym

Hodnocení: 2.50 / 5

14.10.2021

zatím nevyzkoušeno

zatím nevyzkoušeno

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.9.2021

Funguje, to je nejdůležitější
Vhodné hlavně pro přímovstřikové motory

Špičkový produkt na čištění celé palivové soustavy. Zatím jsem nepoznal lepší.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

1.9.2021

Světoznámá značka
Množství pozitivních recenzí

Cena
Aplikace

Včera jsem to nalil, těžko hodnotit teď, i za těch prodloužených 25dní nabízených Heurekou. Nicméně jsem dle recenzí vzal to nejlepší, a také nejdražší na trhu, tak budu doufat, že to dělá to co má..

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

26.7.2021

aplikováno po delším lockdownu a homeoffice, kdy se s autem nejezdilo každý den do práce
+ motor se krásně uklidnil
+ lepší tah za plynem
+ klesla spotřeba

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

2.7.2021

Dělá přesně to co jsem očekával. příště opět zakoupím

Anonym

Hodnocení: 2.50 / 5

8.6.2021

kladné recenze

nepoznám účinek
cena

Možná je to placebo, možná to funguje. Motor rozebírat nebudu.
Recenze, typu: po jedné aplikaci auto trhá asfalt, neberu.
Věřím, že neublíží, ale pomůže.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

31.5.2021

dobré projet 2 nádrže po sobě a 2 balení

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

17.5.2021

Odborné poradenství

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

9.5.2021

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.4.2021

Doufám ve stejný výsledek jako u aditiva BG245. Motor Suzuki 1,3VVT si o to už říká řadu let. Až teď se mi dostal do rukou k omlazení. Motor trochu zaškubává, můžou to být svíčky, ale to pořeším později. Nyní je čas to dekarbonizovat. Takže postup jako už BG245, celou plechovku do nádrže natankovat fajnový benál a vyrazit na trip. Cestou se budu nejen kochat, ale i poslouchat co ten "zázračný" přípravek umí. No a co nespraví jedna plechovka zvládne druhá plechovka.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.3.2021

Ok

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

2.3.2021

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

1.3.2021

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

25.2.2021

Čistí jak má i při silném znečištění určitě objednám další

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.1.2021

jednoznačně nejlepší čistící aditivum do benzínových motorů
klidnější chod motoru
nižší spotřeba
po aplikaci nepatrně vyšší výkon

BG 208 považuji za nejlepší čistící aditivum na trhu. Aplikuji do starého BMW, ale také do nového přímovstřikového turbomotoru, který trápí karbonizace. Nyní, po 130 tis. a vizuální kontrole, je motor absolutně čistý! Používám ještě pravidelně BG 2026 a při výměně oleje BG 109. Tuto kombinaci vřele doporučuji.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

3.11.2020

OPRAVDU POMÁHÁ

Anonym

Hodnocení: 2.50 / 5

31.10.2020

Těžko hodnotit, když použití nemá hmatatelný či měřitelný výsledek.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

5.9.2020

Co slibuje, to také plní - použil jsem do dvou automobilů a rozdíl byl poznat

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

26.8.2020

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.7.2020

jednoznačně funkční, narozdíl.od jiných rádoby čističů
bezvadné vyčištění vstřikování u turbomotorů
u mne trvalo čištění sice dvě nádrže, což ale není vinou BG, ale prasetem,které přede mnou tankovalo bůh ví co

Narozdíl od jiných produktů na čištění palivové soustavy BG 208 44K Platinum OPRAVDU funguje!

Doteď jsem pravidelně používal hlavně přípravky od STP a Sonax v domnění, že motoru dopřávám značkovou kvalitu. Velký omyl!
Narazil jsem pravě na BG, který mi byl autoservisem doporučen a jen ze zvědavosti o tom na internetu něco pohledal. I přes vyšší cenu jsem se na základě pouze kladných recenzí rozhodl BG 208 44K Platinum vyzkoušet.

První 325 ml plechovka BG, vyjetá nadrž a přišlo mírné rozčarování = nic extra se nekonalo i přes uvedenou 100% garanci účinku. Pravdou je, že z výfuku byl cítit jakoby chemický zápach, rozhodně to nebyl "standardní" spálený benzín, ale vysledek nijak přesvědčivý.
Prošel jsem oficialní stránky BG a odbornou diskuzi na nich, kde mimojiné již jednomu dotazateli doporučovali, v případě opravdu silného zakarbonování, použít 208 44K ještě jednou po sobě.
Rozhodl sem se tedy proces zopakovat s myšlenkou, že jsem zbytečně vyhodil peníze a že vstřiky mám v čistotě.
Jenže po vyjetí poloviny druhé nádrže to přišlo: razantní oživení motoru, reakce na plyn a tah do otácěk neporovnatelný! Je to, jako bych přezul z širokých nízkoprofilových letních kol přezul na zimní uzoučké galusky.
Audi A4, přímovstřik benzín 2.0 TFSI, kupováno při 115.000 km, aktuálně najeto 165.000 km. Celých mnou najetych 50.000 km pouze prémiová 100 oktanová Verva + čističe STP.
Nechci si ani představit, na co chudák motor celých 115.000 km musel jezdit, že jsem měl takhle zakarbonovaný vstřiky:(

Všem, kdo dočetli až sem:) shrnutí na závěr: vykašlete se na všechny rádoby renomované značky, jsou to vyhozené peníze.

Přidávám se ke spokojeným uživatelům BG, byť u mě to trvalo skoro 2 nádrže, což ale není vinou BG, ale prasetem, které přede mnou lilo do auta bůh ví co.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.7.2020

čistí palivovou i výfukovou soustavu
perfektní pro auto s přímým vstřikem
po aplikaci nižší spotřeba a klidnější chod motoru
jednoduchá aplikace pomocí trychtýře

Jednoznačně nejlepší produkt na trhu na čištění palivové a výfukové soustavy. Zejména u přímovstřikového motoru, který trpí na uhlovodíkové usazeniny (karbon). Aplikuji jednou za cca 7-10 tis. km a i při používání aditiv na zlepšení vlastností benzínu (BG a VIF) je efekt čištění znát.

Anonym

Hodnocení: 4.00 / 5

22.5.2020

Zatím zakoupeno a budu zkoušet.Nákup podle recenzí.Značku BG ale používám již dlouho a naprostá spokojenost

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.5.2020

Neočekávaně efektivní

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

9.5.2020

znatelný efekt
klidnější chod motoru, zmizelo kolísání otáček
nižší spotřeba
slouží na čištění i jako prevenci

BG je špička mezi aditivy. O aditiva se zajímám již skoro 20 let a doposud jsem nepoznal nic lepšího. BG208 používám u několika vozů a všude je po aplikaci znatelný efekt (zejména u přímovstřikového turbobenzínu). Klidnější chod, ale především nižší spotřeba i přesto, že pravidelně tankuji jen prémiová paliva.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

23.3.2020

Jednoduchá aplikace potvrzená zlepšených chodem motoru

Jednoduchá aplikace potvrzená zlepšených chodem benzínového motoru, který už má něco za sebou (1997)

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

19.2.2020

vyčistil

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.8.2019

Chod motoru se hned zlepšil, uvidím po vyjetí celé nádrže. Zatím mám jen asi 30km.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

31.7.2019

citelný účinek po několika desítkách km

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

28.7.2019

funguje

Anonym

Hodnocení: 3.00 / 5

21.7.2019

Zatím najeto málo km , není vidět jasný rozdíl , ten snad bude až po vyjetí celé nádrže. Ale je spíš jen prevence

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

15.7.2019

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

4.7.2019

Tento produkt jsem si zakoupila na doporučení a ve velmi krátké době jsem se přesvědčila,že opravdu funguje.

Anonym

Hodnocení: 3.00 / 5

1.7.2019

Nepoznal jsem, zda došlo k nějaké změně. Opel Zafira Zafira 1.4 turbo 103 kW - mám nějaké podezření, že s motorem není něco v pořádku, ale po tomto nedošlo k žádné změně, čištěním to tedy nebude nebo se neudálo nic. Tj. snad mám alespoň motor trochu pročištěn - minimálně v sání - nepřímovstřikový motor - tj. u něj by to mohlo fungovat.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.4.2019

Ještě nevím jaký bude celkový výsledek ale už teď se zlepšily jízdní vlastnosti.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

25.2.2019

Chod motoru se zlepšil. Je to druhý výrobek zakoupen od firmy BG a mohu doporučit...

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

10.12.2018

Cena
Funkčnost
Aplikace

Perfektní a především funkční přípravek na čištění palivové i výfukové soustavy. Po aplikaci lepší chod motoru, nižší spotřeba a lepší akcelerace. Vřele doporučuji pro přímovstřikové motory, které trpí na usazování karbonu.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

3.12.2018

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

10.11.2018

Motor se chová jako nový. Kolísání otáček zmizelo.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

7.11.2018

Jednoduché použití

Najel jsem zatím asi 1/2 nádrže. Před aplikací motor při nastartování "houpal". Nyní už je po nastartování klidný.

MaxXx

Hodnocení: 5.00 / 5

1.4.2018

Již po 260km jsem poznal, že je motor živější. Takže to vážně bude mít něco do sebe a to používám premiove palivo A vždy do nádrže konkurenční vif.