BG 3194 Full Synthetic DCT/DSG Fluid 15,5L

Akce

Doprava zdarma

Excelentní převodový olej výrobce BG PRODUCTS určený pro automatické převodovky typu DSG, DCT či S-TRONIC vozidel koncernů Mercedes Benz, BMW, VW, Audi, Škoda, Seat, Ford, Porsche, Peugeot, Citroën.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG3194

skladem

Na prodejně: ne
Na expedičním skladu: ano

9.174 Kč

Další varianty produktu

PETRO-CANADA DuraDrive DCT 20L

PETRO-CANADA DuraDrive DCT 20L

Akce

Novinka

Doprava zdarma

7.873 Kč

skladem

Popis produktu: převodový olej pro automatické převodovky BG 3194 Full Synthetic DCT/DSG Fluid 15,5L

Moderní dvouspojkové převodovky DCT, DSG či S-TRONIC, potřebují maziva, která odolávají tření, působení tepla a neustálému mechanickému namáhání. Tyto síly přispívají k postupné degradaci tekutin a ztrátě výkonu. A co je zcela nejdůležitější, vyčerpáním aktivních přísad a ztráty viskozity tekutin, přispívá k postupnému opotřebení a prokluzování dvojité spojky. To činí z převodového oleje kapalinu neschopnou chránit převodovku nebo fungovat tak, jak by měla. Přílišné zatížení oleje, zejména během ostřejším provozu, může velice rychle poškodit důležité komponenty a vést k předčasnému selhání převodového ústrojí.

Špičkový olej BG Synthetic DCT/DSG Fluid je určen pro použití v mokrých dvouspojkových převodovkách DCT a převodovkách s přímým řazením (DSG). Díky přítomnosti jedinečných aditiv si BG Universal Synthetic DCT/DSG Fluid zachovává základní třecí vlastnosti pro všechny synchrony, mokré spojky, ložiska a poskytuje výjimečnou ochranu komponent a vysokou spolehlivost automatických převodovek.

Před použitím tohoto oleje doporučujeme provést proplach převodovky pomocí speciálního aditiva k tomuto účelu: BG106.

Pro pochopení zařazení oleje u nejčastějších koncernových převodovek DSG, je olej určen primárně pro 7st mokré spojky převodovek DQ 381 s normou oleje G055 529A2, s tím, že splňuje normu i pro DQ 250 a DQ 500, což jsou opět nejrozšířenější DSG koncernu VW. Můžete tedy tento olej použít i pro tyto převodovky, ač naprosto dostačující je pro ně Petro Canada DuraDrive DCT. Pokud jste ale náročnými milovníky Vašeho vozu a máte např. právě DSG DQ 250, či DQ 500, tak s tím to olejem dosáhnete naprosto maximální péče o vaši převodovku DSG.

Specifikace:

Audi TL 052 182, TL 052 529, G-052-182-A2, G-055-529-A2, G-052-529-A2,
G-052-182-A1, G-052-182-A3, G-052-182-A6
BMW 83 22 2 148 578, 83 22 2 148 579, 83 22 0 440 214, 83 22 2 147 477, DCTF-1
Citroen 9734.S2
Ferrari TF DCT-F3
Fiat 9.55550-MZ6
Ford 1490763, 1490761, M2C936A, WSD-M2C200-D2
Mercedes-Benz 236.21 (001 989 85 03), A001989850309, 236.25
Mitsubishi BOT 341, MZ320065 DIA-QUEEN SSTF-I
Mopar 68044345EA (MPS6),
Nissan M2C936A
Peugeot 9734.S2
Porsche 999.917.080.00, 000 043 207 29
Seat TL 052 182
Shell DCT-M1
Škoda TL 052 182
Volkswagen TL 052 182, G-052-182-A2, G-055-529-A2, G-052-529-A2, G-052-182-A1,
G-052-182-A3, G-052-182-A6
Volvo 1161838, 1161839

Balení: 15,5 litrů, odpovídá základní potřebě pro 1 výměnu náplně v převodovce, vystačí i na proplach převodovky a novou náplň.

Netroufáte si na výměnu? Chcete převodovku bezpečně propláchnout a vyměnit v ní olej, a to včetně vyčištění, filtru a aditivace? Stačí se nám ozvat a mi to zařídíme v našem BG Centru Liberec

 

Informace především pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb primárně s převodovkou DSG DQ381 - 7st

DQ 381 mají Superby 3. generace od roku 2018 v motorizacích 2,0 TDi a 2,0TSi - 1,4 a 1,6 motory mají také 7st, ale DQ200, což je poloautomat a tam patří 2 náplně - olej do manuální převodovky (BG792 cca 2L) a speciální olej do mechatronické části (cca 1L - neprodáváme).

Každopádně tento olej převyšuje normu pro DSG6 DQ250, tudíž ho můžete použít i do níže uvedených motorizací, pokud máte automatickou převodovku DSG6 DQ250:

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)
Objem: 15,5 l
Specifikace: Audi TL 052 182
Audi TL 052 529
BMW 83 220 440 214
BMW 83 222 147 477
BMW 83 222 148 578
BMW 83 222 148 579
BMW DCTF-1
Citroën 9734.S2
Ferrari TF DCT-F3
Fiat 9.55550-MZ6
Ford 1490761
Ford 1490763
Ford M2C-936-A
Ford WSD-M2C-200-D2
Ford WSS-M2C-936-A
Chrysler BOT 341 (Power shift 6-speed)
MB 236.21
MB 236.25
MB A001989850309
Mitsubishi BOT 341
Mitsubishi MZ320065 DiaQueen SSTF-I
Nissan WSSM2C936-A
Peugeot 9734.S2
Porsche 000 043 207 29
Porsche 999.917.080.00
Volvo 1161838
Volvo 1161839
VW G 052 182
VW G 052 182 A1
VW G 052 182 A2
VW G 052 182 A3
VW G 052 182 A6
VW G 052 529
VW G 052 529 A2
VW G 055 529 A2