BG 1151 MOA 3,7L - aditivum do oleje

Novinka

Doprava zdarma

Vynikající aditivum do nového motorového oleje v motoru s vysokou dávkou termálně oxidačních stabilizátorů a čistících složek chránící celý motor.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG1151
do 24 hodin

3.554 Kč

Další varianty produktu

BG 115 MOA 325 ml - aditivum do oleje

398 Kč

skladem

BG 1151 MOA 3,7L - dodáváme v originálním plastovém kanystru BG.

Pro nejnovější GDi, FSi, TSi benzínové motory - multispektrální aditivum motorového oleje 3,7L

Pro všechny benzínové motory s přímým vstřikováním GDi, FSi, TSi bez rozdílu data výroby a dále pro nejmodernější benzínové motory od roku výroby 2015. Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Působí preventivně proti těkání oleje a zanášení sacího systému a ventilů. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %.

Dávkování BG 115 MOA: přidejte do nového motorového oleje, na 4–6 litrů motorového oleje použijte cca 325 ml aditiva BG115 při každé výměně.

Varianty produktu:

 

Pohled odborníka:  

BG 115 je multispektrální kondicionér - aditivum, které prošlo letitým výzkumem, aby se dostalo na světovou špičku v olejových aditivech. Produkt je určený pak konkrétně pro oleje benzínových motorů. Toto speciální aditivum je určeno především k úpravě oleje ve vysoce výkonných zážehových motorech, a to jak k jeho ochraně, tak i ke snížení tření.

BG 115 má 100% syntetickou chemii, která chrání součásti motoru a posiluje všechny značky motorového oleje, a to včetně prodloužených intervalech výměny oleje LongLife.

  • Dlouhé výměnné intervaly 16 000 km - některé až 25 000 km - se v příručkách majitelů dnes rychle stávají normou. Bohužel delší doba mezi výměnami oleje silněji zatěžuje motorový olej.
  • Prodloužené intervaly výměny oleje zajišťují dlouhou inkubační dobu pro ukládání uhlíku. I vysoce kvalitní syntetické oleje se nakonec degradují. Pokud není olej obohacen zvýšenou ochranou proti vysokému teplu, na mnoha součástech motoru se vytvoří předčasné a těžko odstranitelné usazeniny.
  • Osobně tedy doporučujeme měnit olej v benzínových motorech maximálně po 10 - 13tis km.

 

BG 115 a jeho hlavní funkce:

  • Umožňuje bezpečné prodloužené intervaly výměny oleje
  • Zajišťuje spolehlivost důležitých součástí motoru
  • Zabraňuje nadměrné spotřebě oleje
  • Prodlužuje životnost motoru
  • Chrání nízkootáčkové předzapalování (LSPI) 
  • Účinný detergentní a antioxidační systém v BG 115 zabraňuje degradaci a zahušťování motorového oleje i při nejnáročnějším vysokoteplotním provozu typu Start-Stop.

BG 115 je tak speciálně vyvinuté aditivum, určené výhradně pro benzínové motory a udržuje jak olej, tak samotný motor v bezpečí a zajišťuje tak stabilní výkon motoru samotného + snižuje tření a eliminuje opotřebení motoru. Stabilizuje viskozitu oleje a zabraňuje jeho degradaci. BG 115 je pak kompatibilní se všemi benz. motory a oleji, včetně syntetických a vícestupňových.

 

Aplikace BG 115:

  • aplikujte potřebné množství BG 1151 přidáním do nového oleje
  • aditivum je vytvořeno na olejovém základu, proto netřeba nijak zvláštního postupu aplikace - v praxi nalijeme do motoru cca 1-2 litry nového oleje, do něj následně nalijeme BG 1151 a doplníme olej do plna, což je cca 1/2 až 2/3 kontrolní rysky oleje
  • aditivum přidávejte ke každé nové olejové náplni

  • chcete olej ještě více ošetřit a snížit tření v celém motoru? pak přidejte do nového oleje, společně s BG 115, ještě Metabond Spirit

Jak zajistit celý systém v bezpečí:

Pochopitelně si musíme na úvod uvědomit, že přidáním, byť toho nejlepšího aditiva do oleje, nemáme zcela vyhráno. Největším úskalím je to, že motory jezdí často desetitisíce kilometrů na nekvalitní oleje, s absencí přidaných aditiv a je tedy nutno nejdříve motor zbavit předchozích úsad a hlavně karbonu, který je v dnešní době jedna z největších nočních můr každého motoru. Pochopitelně přechod na kvalitní olej a přidáním kvalitních aditiv, uděláme ten zásadní krok kupředu, ale pokud svůj vůz máte rádi a chcete, aby Vám nadále sloužil v té nejlepší kondici, pak zvažte očistu jeho motoru, než do něj nalijete nový kvalitní olej a přidáte aditiva. 

Máte pak 3 možnosti: Buď se na to vrhnete sami a uděláte si uživatelskou dekarbonizaci motoru sami, kde vše začíná s produktem BG 109, nebo svěříte vůz profesionálům, kteří Váš motor odborně zbaví všech nahromaděných nečistot a karbonu, nebo alespoň přejdete na kvalitní olej, kterému při každé výměně dopřejete zmíněné BG 115.

A co olej:

Oleje, velice kontroverzní téma, kde se dokáží lidé hádat do krve a razit své, či spíše většinou obhajují převzaté názory druhých. Téma plné domněnek, omylů, zažitých předsudků a obrovské neznámé pro většinu lidí. Muselo by tady být několik A4 a studií o tom, jak to celé s oleji je, proto se nebudu rozepisovat. S oleji pracujeme přes 10 let a věřím, že díky obrovským zkušenostem, testům, výsledkům tribotechnických laboratoří, atd., ale i reálným zkušenostem našich klientů, víme a považujeme za nejlepší doporučení asi 2 světové značky, které řadíme na špičku spokojenosti.

Prvním je Petro Canada a jejich Petro Canada Supreme Synthetic C3-X 5W30 nebo Petro Canada Supreme C3-X 5W40 a druhým je světově známá značka Mobil1 a jejich Mobil1 ESP Formula 5W30 nebo Mobil 1 Super 3000 X1Tyto oleje dnes splňují ve všech ohledech požadavky výrobců většiny koncernových vozů a rozhodně při jejich zvolení uděláte další významný krok k tomu, aby Váš vůz dostal ve spojení s aditivy BG 115, to nejlepší, co může. Pokud pak máte vůz potřebuje jiné normy, než některý z těchto olejů, neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi poradíme, jaký olej pro svůj vůz použít. Nezapomeňte jen uvést značku, rok výroby a motorizaci.

 

 Technik BG Products

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

Škoda Superb 2. generace
1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA, CDAB) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)

Škoda Superb 3. generace
1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA) 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSB, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, CZPB, DKZA, DNNA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA, DNFE)

Doplňující kódy pro vyhledávání: BZBx, XADA, XOFS, TXTX, SXSX, RXRX, ZXZX (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)

Objem: 3,7 l