ATOMIUM MAX ENGINE 200 ml

Novinka

Doprava zdarma

VÝPRODEJ!!!
Video jak ATOMIUM funguje najdete ZDE. Video prezentaci AUTOSALONu najdete ZDE.  
Vlastnosti ATOMIUM MAX ENGINE 200 ml Mazivo Atomium MAX Engine 200 se používá v benzínových...

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:Atomium
Kód:AT00701
EAN:8594181250092

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

1.358 Kč

VÝPRODEJ!!!

Video jak ATOMIUM funguje najdete ZDE.

Video prezentaci AUTOSALONu najdete ZDE.

 

Vlastnosti ATOMIUM MAX ENGINE 200 ml

Mazivo Atomium MAX Engine 200 se používá v benzínových motorech, motorech na LPG a dieselových motorech se zdvihovým objemem od 8 l (8000 cm3). Počítá se s poměrem 5–7 ml maziva na 1 l motorového oleje.

Fáze ošetření:

  • U spalovacích motorů s kilometráží menší než 200 000 km doporučujeme provést ošetření ve dvou fázích. Při kilometráži přes 200 000 km doporučujeme ošetření ve třech fázích a při kilometráži přes 500 000 km celkem čtyři fáze.
  • Pro účely ošetření generátorů a dalších stabilních strojů lze provést přepočet z provozních hodin (motohodin) takto: 1 provozní hodina odpovídá 50 km, u kolových traktorů (a příslušenství) odpovídá 1 provozní hodina 10 km a u speciálního příslušenství rypadel pak 5 km.

Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.

První pomoc:

  • V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
  • V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
  • V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.

Způsob použití

1. fáze: Přidejte mazivo Atomium MAX 200 do motorového oleje plnicím hrdlem oleje v poměru 7–10 ml maziva na 1 l motorového oleje a poté s vozidlem jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 2000 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.

Doporučení (po 1. fázi):

  • Vyměňte olej (v případě značného znečištění se doporučuje propláchnutí);
  • Vyměňte olejový a vzduchový filtr a přejděte ke 2. fázi.

2. fáze: Přidejte mazivo Atomium MAX 200 do nového motorového oleje v poměru 7–10 ml maziva na 1 l motorového oleje a poté s vozidlem jezděte až do příští výměny oleje.

3. a 4. fáze ošetření jsou stejné jako 2. fáze.

Důležité poznámky:

  • Před použitím nádobu s aditivem Atomium MAX 200 důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
  • Aditivum Atomium MAX 200 nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
  • Po aplikaci aditiva Atomium MAX 200 jezděte s vozidlem nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
  • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
  • Aditivum Atomium MAX 200 je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
  • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme aplikovat aditivum ATOMIUM MAX 200 po ujetí 300 000 až 400 000 km v poměru 5 ml maziva na 1 l motorového oleje (tj. podle 1. fáze ošetření).
  • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření aditivy Atomium také u dalších součástí vozidla, tj. převodovky, vysokotlakého palivového čerpadla (v případě dieselových motorů), hydraulického posilovače řízení apod.
  • Koncentraci pro ošetření aditivem Atomium lze zvýšit nejvíce o 50 % (tj. na 20 ml přípravku na 1 l oleje).

Účinky použití:

  • Zlepšuje proces záběhu nového motoru i motoru po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
  • Prodlužuje životnost motoru 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);
  • Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;
  • Značně usnadňuje startování při nízkých teplotách;
  • Nemá vliv na funkci samosvorného diferenciálu;
  • Snižuje spotřebu paliva o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);
  • Snižuje hluk a vibrace o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);
  • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo naprosté ztrátě (tlaku) oleje;
  • Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihátek ventilů.