Petro-Canada Supreme C3-X Synthetic 5W-40 1L

Novinka

Hodnocení: 4.40 / 5 4.4 / 5 (8 hodnocení)

Nekompromisně kvalitní olej s velmi vyspělými aditivy a křišťálově čistým základovým olejem.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:Petro-Canada
Kód:P-C SUP00611
EAN:055223593396

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

291 Kč

Další varianty produktu

Petro-Canada Supreme C3-X Synthetic 5W-40 5L

1.335 Kč

skladem

Olej od světového výrobce základového oleje s čistotou 99,9% - kvalita bez kompromisů!!

Motorový olej Petro-Canada Supreme C3-X Synthetic 5W-40 1L

Specifikace: SAE 5W-40, API SM/CF, ACEA A3/B4/C3, VW 505.01/ 505.00/ 502.00, MB 229.51, BMW LL-04, Ford WSS-M2C917A, Porsche, PEUGEOT, RENAULT, FIAT a ROVER.

Popis:
PETRO-CANADA SUPREME C3-X SYNTHETIC 5W-40 je motorový plně syntetický olej vytvořen pro evropské a severoamerické osobní, lehké užitkové vozidla a lehké nákladní vozy s naftovými či benzínovými motory. Nejvyspělejší aditiva vytvořené nejnovější technologií v kombinaci s PETRO-CANADA HT (založené na křišťálově čirém základovém oleji), zajišťují absolutně jedinečný výkon a sníženou spotřebu pohonných hmot.
 
PETRO-CANADA Supreme C3-X SYNTHETIC má excelentní nízko teplotní tekutost. Motorový olej zajišťuje okamžitý náběh mazání i při nízkých teplotách (bod tuhnutí –54°C), a tím zajišťuje efektivní ochranu motoru při velmi nízkých teplotách. Excelentní oxidační stabilita při vysokých teplotách: zajišťuje plný výkon během vysoké zátěže, prodlužuje životnost motorů a minimalizuje tvoření laků a karbonů. Vysoká životnost a nižší spotřeba maziva: speciálně zformulovaným modifikátorem střihové stability zajišťuje vysokou stabilitu indexu viskozity a vyšší ochranu všech namáhaných součástí motoru. Zajišťuje perfektní ochranu před opotřebením: obsahuje speciální lubricanty pro zvýšenou ochranu pístních kroužků, vodítek a vačkových hřídelí před jejich možným mechanickým a teplotním opotřebením. Prodlužuje životnost ložisek.
 
Doporučený pro dieselové motory včetně PD a zážehové motory osobních a dodávkových vozidel. Je plně mísitelný s motorovými oleji stejných specifikací, ovšem příměsi s jinými oleji v mazivu Petro-Canada Synthetic dojde ke snižení jeho plného výkon. Nedoporučujeme tedy toto mísení. Je doporučený pro velmi vysoké zatížení motorů, např.: velmi náročné závodní/sportovní rychlosti, limitní teplé nebo studené okolní teploty, ale i krátké cesty (stop a go provoz), často a dlouze trvající chod motoru na volnoběžné otáčky v dopravních zácpách, provoz s hmotnostním zatížením (přívěs, náklad…).
 
Vzhledem k přítomnosti normy ACEA C3 je tento olej velmi vhodný i pro použití v naftových vozech opatřenými filtry pevných částic DPF nebo FAP.
 

Pohled odborníka:

 
Oleje jsou obrovský světový byznys, důležité je přesvědčit klientelu a udělat líbivé promo, ale skutečná kvalita často pokulhává. Vše je to jen propočítaný byznys, nic víc, proto je dobré se držet značek, jejichž oleje v všeobecném povědomí opravdu fungují a jejich cílem je skutečná kvalita a spokojený zákazník. My touto cestou jdeme a zásadně doporučujeme všem našim klientům to nejlepší na trhu, a to bez ohledu na to o jakého výrobce se jedná.
 
Funguje to v principu tak, že velké olejářské firmy mají vlastní rafinérie pouze formou podílenství na nich, a tudíž je základový olej u spousty značek stejný - protože jde z jedné společné rafinérie. Jde o to, že společnost ušetří, proto se to i řeší tímto způsobem a olej v podstatě mají pak stejný jako další podílníci a pouze ho aditivují vlastní technologií, dávají své obaly, své etikety a určují cenu - což je běžný postup.
 
Ale přední firmy, jako je právě zmíněná Petro Canada, mají vyloženě vlastní rafinérii, tím pádem i vlastní základový olej a tudíž nad ním mají naprostou kontrolu, co se výchozí kvality týče a nikomu ten olej nepřeprodávají, ani se o něj s nikým nedělí - tudíž je pouze jejich. A o ten základový olej jde, na něm se staví vše, a pokud nemáte opravdu kvalitní základ, tak to žádná aditiva nedoženou. (Ono totiž spousta lidí ani neví to, že základový olej je typově jen jeden a až aditivy se řeší jeho viskozita a vyrábí se z jednoho základu 0-30, 10-40, 5-50, atd....) Takže drtivá většina firem mají společný základový olej s dalšími, protože je to výrazně levnější a je pouze rozdíl v aditivaci a výsledném obalu na pultech.
 
Ale ta špička má prostě výhradně svojí rafinérii, svůj vlastní základový olej, nikomu ho nepřeprodávají, s nikým se nedělí a mají tak v ruce to nejdůležitější - kvalitu a čistotu základového oleje, kterým se odlišují od ostatních prodejců + pochopitelně mají vlastní špičková aditiva, čímž se posouvají výrazně před konkurenci svou celkovou kvalitou zpracování.
 
Petro-Canada, což je jeden z cca 5 výrobců základového oleje na světě, jde pro svou potřebu ještě dále v rafinaci základového oleje. Oni, když už jsou ve fázi stavu základového oleje na úrovni, kterou ostatní mají danou jako O.K. pro aditivaci a expedici, tak oni pokračují dále v rafinaci a z oleje totálně odloučí kompletně síru, fosfor a fosfáty. To jsou právě ty  látky, které jsou zodpovědné za tvorbu popela, a to zásadním způsobem. Petro-Canada základový olej ale vyčistí na úroveň 99,9% absolutní čistoty - tento základ je tedy tak čistý, že je poživatelný i pro člověka - můžete tudíž jejich základový olej i vypít a nic se Vám nestane.
 
A to už nemá nikdo, to je zásadní know-how v tomto segmentu, kterého nikdo nedosahuje a tím se zásadě liší oproti všem konkurentům, a tím také jejich oleje zajišťují maximální čistotu a ochranu všech dotčených systémů motoru, čemuž napomáhá i použití vlastních špičkových aditiv. Petro-Canada má i své vývojové tribotechnické laboratoře, kde pracuje cca 25 lidí, kteří se zabývají pouze vývojem a testovaním olejů a aditiv a do tohoto centra se vkládají miliony dolarů, aby byl tento olej tím nejlepším na světě. Stát Kanada chtěla dokonce tuto firmu koupit a znárodnit, aby celkově obohatila celý stát, ale v konečné fúzi na její cenu nedosáhli, protože hodnota se pohybovala kolem 45 miliard dolarů, a tak se stala dceřinou společností gigantické firmy Suncor. Jsou prostě úplně jinde, oproti všem! Prostě TOP oleje, bez debat!!
 
 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

Majitelé S2, S3 pouze benzínové motory: Pokud motor hodně honíte, je olej 5W40 lepší volbou, než 5W30, lépe totiž zvládá vysoké teploty. Ideální pro letní měsíce. O něco déle nabíhá po studeném startu, ale poté opravdu lépe zvládá ostrý režim. Maximální doporučený interval 10-12tkm. Do naftových motorů S2, S3 5W40 nedávat! S1 bude doplněno později níže.

S2: 1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
S3: 1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
S3: 1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)
Objem: 1 l
Viskozita: 5W-40
Specifikace: ACEA A3/B4
ACEA C3
API SM/CF
BMW Longlife 04
Ford WSS-M2C-917-A
MB 229.51
VW 502.00
VW 505.00
VW 505.01

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

7.7.2024

kvalitní olej, měním každých 10 tis. km

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

8.4.2022

Výborný olej hlavně s aditivy od BG maximální spokojenost.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.2.2022

Cena
Kvalitní olej
Výrobce základových olejů

Kvalitnější olej nenajdete, další přímý výrobce je Shell.. Ostatní oleje nikdy kvalitou nebudou konkurovat, ani když je přecpou aditivy..ty si mimochodem radši doplňuji sám..pokud základový olej není kvalitní, čistý + kvalitní aditiva. A cenově vychází jako všechny ostatní oleje, které se tváří kvalitně, platí si reklamy..

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

29.12.2021

Skvělý olej
Vysoká oxidační stabilita
Rozumná cena

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.9.2021

Špičková kvalita
Cena
Balení

Špičkový olej, nedegraduje tolik jako ostatní i "prémiové" značky.

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

8.8.2021

Kvalitní obal.

Anonym

Hodnocení: 0.50 / 5

28.9.2020

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.2.2020