Dekarbonizační set - diesel- economic - 5W40

Doprava zdarma

Hodnocení: 5.00 / 5 5 / 5 (2 hodnocení)

Dekarbonizační set - diesel - economic - 5W40 - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého naftového motoru.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BGSEN40

skladem

Na prodejně: ne
Na expedičním skladu: ano

3.699 Kč

Další varianty produktu

Dekarbonizační set - diesel- economic - 5W30

3.839 Kč

skladem

Dekarbonizační set - diesel - economic - 5W40 - 5L 

 

Základní popis:

Dekarbonizační set je určen výhradně pro naftové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete eco-uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí důkladnou dekarbonizaci pístních kroužků od pevných karbonových úsad. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového.

 

Určeno pro naftové motory TD, TDi, TDCi,...

 

Obsah setu:

BG 109 - 325 ml - 2ks

Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.

BG 112 - 325 ml

Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Vytváří velmi silný mazací film, který výrazně snižuje tření a zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %. BG DOC® je kompatibilní se všemi druhy motorových olejů, včetně syntetických.

BG 245 - 325 ml

BG 245 325 ml je profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z nejmodernějších vysoce výkonných HPCR systémů vznětových (naftových) motorů. Je modernizovanějším a účinnějším nástupcem produktu BG 244.Odstraňuje nejhouževnatější úsady z vnitřku vstřikovačů, vstřikovacího čerpadla, spalovacího prostoru, ventilů, filtru pevných částic a katalyzátoru, maže vstřikovače a palivové čerpadlo, navrací výkon motoru, zlepšuje studené starty, zajišťuje klidný chod motoru, zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva a tím snižuje jeho spotřebu, několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, filtru pevných částic a katalyzátoru, neobsahuje alkohol.

 

Proplachový olej - Carline Sprint 5W40 4L

Plně syntetický celoroční motorový olej nejvyšší kvality určený pro mazání moderních benzínových a naftových motorů osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel s mimořádnými požadavky na kvalitu oleje. Olej je mísitelný s ostatními oleji stejné klasifikace.

Specifikace: API SM/CF, ACEA A3/B4, MB 229.3, BMW longlife-01, VW 502.00/505.00, Renault RN 0700/RN 0710, Porsche A40, GM-LL-B-025, PSA B71 2296

Pokud náhodou tento olej nesplňuje normu Vašeho motoru, poté nás neváhejte kontaktovat a my Vám do Vašeho setu zvolíme příslušný olej dle Vaší normy - ale tento olej splňuje normu většiny vozů na trhu, koncernových pak takřka u všech.

Finální olej - Petro Canada C3-X 5W40 5L

PETRO-CANADA SUPREME C3-X SYNTHETIC 5W-40 je motorový plně syntetický olej vytvořen pro evropské a severoamerické osobní, lehké užitkové vozidla a lehké nákladní vozy s naftovými či benzínovými motory. Nejvyspělejší aditiva vytvořené nejnovější technologií v kombinaci s PETRO-CANADA HT (založené na křišťálově čirém základovém oleji), zajišťují absolutně jedinečný výkon a sníženou spotřebu pohonných hmot.
 
PETRO-CANADA Supreme C3-X SYNTHETIC má excelentní nízko teplotní tekutost. Motorový olej zajišťuje okamžitý náběh mazání i při nízkých teplotách (bod tuhnutí –54°C), a tím zajišťuje efektivní ochranu motoru při velmi nízkých teplotách. Excelentní oxidační stabilita při vysokých teplotách: zajišťuje plný výkon během vysoké zátěže, prodlužuje životnost motorů a minimalizuje tvoření laků a karbonů.

Pokud náhodou tento olej nesplňuje normu Vašeho motoru, poté nás neváhejte kontaktovat a my Vám do Vašeho setu zvolíme příslušný olej dle Vaší normy - ale tento olej splňuje normu většiny vozů na trhu, koncernových pak takřka u všech.

Olejový filtr - není zahrnut v ceně

Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebných filtrů pro provedení dekarbonizace economic, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky. K provedení této dekarbonizace lze objednat pouze filtr finální, ale doporučujeme použít filtry 2.

Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.

 

Postup dekarbonizace: 

  • Zjistíme hladinu oleje dle kontrolní měrky - v prvním kroku je dávkováno BG 109 325 ml - tudíž je tedy nutno, aby Vaše ryska ukazovala olej na 1/2, maximálně na 2/3 - tohoto stavu dosáhnete odpuštěním oleje nebo jeho odsátím. Pokud náhodou odsajete více, než jste měli, snadno část oleje nalijete zpět, případně dolijete ze zásobního oleje, který v motoru v tu chvíli máte. Většinou ale není problém a lze BG 109 přilít bez nutnosti snižování hladiny oleje.
  • Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny)
  • Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme olejový filtr
  • Vložíme nový olejový filtr č.1 na druhou část proplachu - uzavřeme výpust, zasuneme zpět měrku - netřeba v tomto kroku nechat původní olej úplně odkapat, protože nás čeká druhý krok proplachu a tudíž necháme vše řádně odkapat až po jeho ukončení.
  • Dle objemu olejové náplně Vašeho motoru, nalijeme potřebné množství proplachového oleje a druhé balení BG 109 325 ml - nejdříve nalijeme cca 2 litry oleje, poté celé BG 109 a doplníme potřebné množství oleje, aby byl olej cca v 1/2 až 2/3 měrky.
  • Nastavíme opět otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. 
  • Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme opět olejový filtr. Náročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh, a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vemte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, prtž už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
  • Vyměníme olejový filtr č.2, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
  • Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, poté nalijeme celé balení BG 112 325 ml a doplníme olej  do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond ECO.
  • Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
  • Na závěr aplikujeme BG 245 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
  • Vaše dekarbonizace je u konce.

 

V případě, že potřebujete více proplachového oleje Carline Sprint 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď ve 4l balení nebo v 1L balení.

V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď v 5l balení nebo v 1L balení.

 

Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.

 

Servisní technik BG Products

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

30.10.2022

Kvalita

Výrazné zlepšení chodu motoru.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

30.10.2022

Kvalita

Výrazné zlepšení chodu motoru.