BG 2026 SUPERCHARGE II SC 177 ml

Hodnocení: 4.70 / 5 4.7 / 5 (16 hodnocení)

Unikátní přípravek do benzínu. Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru, EGR systému, emise a spotřebu paliva.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG2026
EAN:766041101099

skladem

241 Kč

Další varianty produktu

BG 2021 SUPERCHARGE II SC 3,7L

3.613 Kč

skladem

BG 2026 Supercharge II SC2 177 ml

  • Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85)
  • BG 202 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
  • Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
  • Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
  • Snižuje emise a spotřebu paliva

Dávkování: Jedno balení 177 ml ošetří 60L naturalu. Toto balení doporučujeme jako odměrku pro větší balení BG2021 3,7L.

Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100

Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.


Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde právě o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 208, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
 

 

Tankování, význam aditiv, dávkování

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozumí, proto aditivace s BG je nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty, ideálně EuroOil, který drží u obyčejné nafty, biosložku pod 0,2%. Pokud chcete aditivovat prémiová paliva, která jsou pochopitelně "pod-aditivovaná", musíte sáhnout po aditivech, které jsou na bázi ferocenů, což je naše nejznámější aditivum nebo ze špičkových aditiv Metabond Megalene a Megasel, která můžete pochopitelně zvolit i u čisté nafty/benzínu - tyto aditiva vynikají extrémní schopností mazat čerpadlo, vstřiky a dekarbonizovat celou palivovou soustavu.

Dávkování pak doporučujeme do prémiových paliv pouze polovinu na celou nádrž, aby se aditiva pouze doplnila a palivo se nepřeaditivovalo, což je pak spíše na škodu, než užitek. Každopádně každé aditivum má vlastní dávkovací poměr, který je nutno dodržovat a v případě, že aditivaci pouze doplňujete, pak použijte poloviční dávkování na 1L paliva.

Jak je psáno výše, aditiva BG nejsou kompaktní s prémiovým palivem, každopádně z praxe jsme nezaznamenali žádný problém, a tudíž je spíše doporučeno je míchat výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek. Rozhodně vozu, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem, neuškodíte, každopádně poté ale doporučujeme pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

U aditiv BG, které je na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechává za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG.

U aditiv Metabond (naft.motory benz.motory) nebyl tento faktor dosud dořešen, ale dá se předpokládat, že díky svému složení je spíše na ferocenovém základu, což ale např. u použití u FSi nemá dopad, prtž nemá DPF a je zase mísitelný volně s prémiovým palivem, jak benz., tak naft. Pokud ale někdo tyto aditiva používá bez vnitřního problému, tak není vůbec problém používat Metabond, prtž ten rozhodně nebude mít takový dopad na DPF - přece jen je to aditivum kvalitou na hony vzdálené běžným aditivům. Na toto aditivum, jezdí neopomenutelná část našich zákazníků a všichni jsou velmi spokojeni, především pak v benzínové variantě.


Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva...

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)
Objem: 3,7 l

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

16.2.2024

Ještě nevím, mám krátce. Dal jsem na recenze z internetového obchodu RED RIDER. RED RIDER výborný eshop. Děkuji ji vám za radu ohledně benzinu(E10) a doporučení aditiva.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

14.9.2023

Anonym

Hodnocení: 3.00 / 5

14.3.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

23.1.2023

Produkt jsem ještě nevyzkoušel, kupoval jsem podle dobré recenze.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.2.2022

Kvalita nejlepší značky aditiv
Snadné použití

Cena

BG jedna z nejkvalitnějších značek aditiv. Aditivuji s její pomocí vše ve všech svých autech. Toto aditivum do nafty čistí a maže palivovou soustavu, víc nepotřebuji. Motor si jen vrní, mícháno s čistou naftou od Čepro, nic lepšího nemůžete motoru dopřát. I toto malé balení vystačí na několik plných nádrží. Jediná nevýhoda je cena většího balení, které při přepočtu na litr nafty vychází sice jako levná aditiva, ale počáteční náklady na pořízení kanystru jsou značné.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

20.1.2022

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

28.3.2021

Top

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.1.2021

špičkový produkt na aditivaci benzínu
pravděpodobně dělá to, co má
klidnějších chod motoru a nižší spotřeba

BG 2026 společně s BG 208 považuji za absolutně nejlepší produkty do benzínu. Ať už z pohledu čištění, tak ošetření benzínu jako takového, např. proti degradaci.

Anonym

Hodnocení: 2.50 / 5

31.10.2020

Těžko hodnotit, když použití nemá hmatatelný či měřitelný výsledek.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

22.9.2020

Zlepšil se chod motoru
Klidnější motor
Jde lépe do otáček

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

10.9.2020

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

12.7.2020

stačí aplikovat jednou za 3 - 5 nádrží
znatelný rozdíl
nižší spotřeba
nižší hlučnost a klidnější chod motoru
snadná aplikace
přijatelná cena

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.5.2020

Doporučuji

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

9.5.2020

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

9.5.2020

stačí aplikovat jednou za 3 - 5 nádrží
znatelný rozdíl
nižší spotřeba
nižší hlučnost a klidnější chod motoru
snadná aplikace
přijatelná cena

BG považuji za špičku mezi aditivy a přípravky na dekarbonizaci. BG2026 používám jednou za 3-5 nádrží, kombinuji s přípravky VIF super benzin aditiv a jednou za 10 tis. aplikuji BG 208 Platinum. Motor 1.6 TCe (přímovstřikový turbobenzín) je po 100 tis. jako nový, absolutně bez karbonu.

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

26.2.2020

aditivum vhodné pro biopaliva