Aditiva BEP / BEP Recenze

 

Vyjádření dopravního podniku města Brno na provozní výsledek testu technologie BEP.

V roce 2013 v měsících červenec - září testovala naše společnost palivový kondicionér Boogie Energy Pili. Test byl uskutečněn na vybraném vozidle autobus Karosa B931.1675, r.v. 1998, motor LIAZ EURO II, v době testu měl najeto 920.000 km. Toto vozidlo jezdilo jeden měsíc na vybrané lince MHD v Brně č.52 bez použití palivového kondicionéru a následující dva měsíce s palivovým kondicionérem. Během testu byl zaznamenáván počet projetých kilometrů a množství použitého paliva. Před zahájením i po ukončení testu byla změřena i kouřivost.

Vozidlo během druhé fáze testu s palivovým kondicionérem projela 6 600 km a bylo dosaženo snížení spotřeby nafty o 4,5%. Navíc se snížila kouřivost o 26%.
Na základě dosažených výsledků z tohoto prvního testu se společnost rozhodla provést rozsáhlejší test pro potvrzení účinků palivového kondicionéru. Test bude probíhat na 88 vozidlech po dobu tří měsíců. Každý ze sledovaných autobusů projede během tohoto testu cca 10 000 km.

Statement released by Ing. Jiří Valníček, Chief Operating Officer of the Transport Department of the city of Brno
Lokotrans Servis Brno vyjádření

Vyhodnocení zkoušek účinků palivového kondicionéru Boogie Energy Pill.
Naše společnost provedla na základě požadavku společnosti Boogie Energy Pill, s.r.o. zkoušky palivového kondicionéru Boogie Energy Pill.
Měřená lokomotiva.
Zkoušky byly provedeny na lokomotivě řady 740 s číselným označením 740 899-0, která je
provozována naší společností a je v jejím vlastnictví. Jedná se o čtyřnápravovou motorovou lokomotivu s elektrickým přenosem výkonu. Před prováděním zkoušek byl na lokomotivě osazen nový hnací agregát, vznětový motor K 6 S 230 DR, který prošel předepsaným záběhem. Jedná se o stojatý řadový přeplňovaný šestiválec s rozvodem OHV a přímým vstřikem paliva, chlazený vodou.
Měřicí zařízení.
Pro realizaci zkoušek byl použit měřicí systém vyvinutý naší společností. Tento systém spočívá v měření spotřeby paliva s přesností na gramy, vztažené ke generovanému výkonu pro trakční dynamo měřené v kWh. Výsledná získaná hodnota je spotřeba paliva v gramech na jednu kWh. V případě nastavení na jízdní stupeň 0 (neutrál) je měřenou veličinou spotřeba paliva v gramech za jednu hodinu. Během měření byla lokomotiva odstavená a generovaný výkon byl odváděn do připojeného odporníku.
Postup provedení zkoušek.
Zkoušky probíhaly ve čtyřech etapách.
1. etapa: lokomotiva odstavená a instalovaný měřicí systém. Použité palivo nafta motorová bez palivového kondicionéru. Po dosažení provozních teplot hnacího agregátu a provozních kapalin bylo provedeno měření spotřeby při jízdních stupních 0, 4, 6.
2. etapa: lokomotiva nasazena do běžného provozu, do paliva přidán palivový kondicionér v poměru 1 tableta Boogie Energy Pill na 30 litrů paliva. V provozu lokomotiva byla od 5.9.2014 do 26.10.2014 a spotřebováno bylo 6000 litrů paliva.
3. etapa: lokomotiva odstavená a instalovaný měřicí systém. Použité palivo nafta motorová s palivovým kondicionérem Boogie Energy Pill v poměru 1 tableta na 30 litrů paliva. Po dosažení provozních teplot hnacího agregátu a provozních kapalin bylo provedeno měření spotřeby při jízdních stupních 0, 4, 6.
4. etapa: Vyhodnocení naměřených veličin bylo provedeno srovnáním naměřených hodnot mezi 1. a 3. etapou (výsledkem je dosažená úspora při použití BEP) a zároveň mezi 3. a 1. etapou (výsledkem je nárůst spotřeby bez použití BEP). Získané výsledky jsou součástí tohoto vyhodnocení.
Po celou dobu zkoušek bylo použité palivo od stejného dodavatele splňující požadavky ČSN EN 590.
Závěr: Provedené zkoušky účinků palivového kondicionéru Boogie Energy Pill a jejich vyhodnocení plně prokázalo deklarované účinky tohoto produktu. Výsledné hodnoty se od sebe liší podle režimů práce motoru. Ve všech zkoušených režimech je účinnost na sledované úspoře prokázána a nejnižší úspora paliva byla dosažena při jízdním stupni 6, který je na této lokomotivě prokazatelně nejekonomičtější, tato úspora dosáhla 9,4%. Při nižších sledovaných jízdních stupních bylo dosaženo ještě vyšších úspor a to konkrétně při 4. stupni 14,66% a při 0.stupni dokonce 21,21%.
Použití palivového kondicionéru BEP zlepšuje ekonomiku provozu.
Při těchto zkouškách nebyly sledovány další uváděné vlastnosti, kterými je vyčištění motoru, vstřiků a ventilů. Tento efekt jsme však zdokumentovali při předchozích zkouškách na jiné lokomotivě. Tato vlastnost je prospěšná pro udržení spolehlivosti motoru.

Lokotrans Servis Brno - statement,
AWT Rekultivace

Reference s použitím technologie BEP od AWT Rekultivace

První měsíc nasazení BEP je měsícem adaptačním a proto v tomto měsíci nejsou zpravidla účinky BEP patrné.
Ve vyhodnocení je použita průměrná spotřeba za všechny tři měsíce zkoušek i za druhý a třetí měsíc zvlášť. Dosažené výsledky předchozí tvrzení potvrzují.
Buňky podbarvené šedě obsahují výsledné hodnoty dosažených úspor, které lze prohlásit za dosažené v provozních zkouškách.
Pět ze čtyřech druhů techniky dosáhlo úspory ve spotřebě během provozních zkoušek.
Použitá technika je ve službách společnosti AWT REKULTIVACE A.S.

AWT Rekultivace,

Tomáš Tomeček, Tom Racing

Reference závodníka Africa Eco Race / Rallye Dakar
Tomáš Tomeček - TOM RACING

Nic zvláštního jsem od použití tablet-kondicionéru do paliva Boogie Energy Pill nečekal, dokonce jsem se nechal celý rok přemlouvat k aplikaci, pořád bylo něco k řešení, ale jsem naprosto unešený, motor více bere, jde rychleji za plynem do vyšších otáček, je kultivovanější, je to velmi příjemné, je to bezvadné, jako když chutnáte tu nejsmetanovější a nejkrémovitější zmrzlinu zmrzlin. Motor už ani černě nedýmí, spíše šedě. Koncovka výfuku je přitom čistá. Je to docela neuvěřitelné! Co jsem už vůbec nečekal, že při svém stylu závodní jízdy ještě ušetřím na spotřebě. Nyní už na trasu bez tablet nevyjíždím.


Devátou etapu Africa Eco Race 2015 z Azougui do Akjoutu proletěl PROMET/EXCALIBUR tým Tomáše Tomečka jako nejrychlejší kamion – zajel tedy první místo!!! Závěrečnou jedenáctou etapu Africa Eco Race 2015 z Toueily do Saint Louis dokončil PROMET/EXCALIBUR tým Tomáše Tomečka jako třetí kamion těsně za tandemem ruských Kamazů. V konečném hodnocení patří Tatře se startovním číslem 400 třetí místo mezi kamiony a šesté místo celkově.

Tomáš Tomeček, Tom Racing

Dobrý den všem,

jmenuji se David Pabiška a jsem motocyklový závodník v Dakarské Rallye a celkově se v motosportu aktivně pohybuji již 25 let.

Technologii Boogie Energy Pill, kterou používám jak v osobním životě, tak i v tom závodním mě oslovil logickým vývojem problematiky a potřeb v motosportu. Již dlouho nás totiž jak doma, tak ve světě trápí nekvalitní palivo a vzhledem k tomu, že jsem zároveň motorový konstruktér, tak následky vidím z první ruky.

Chtěl bych zde trochu přiblížit mnou spatřované výhody Boogie Energy Pill na několika osobních praktických případech. Nejdříve ale od začátku. Již od roku 2007 při mém návratu z mého prvního Dakarského závodu ještě v Africe, jsme řešili nadměrné zanášení spalovacího prostoru v našich motorech. Takto zanesený motor ve spalovacím prostoru způsobuje extrémní obrušování sVracích pístních kroužků, a to vede bohužel tak daleko, že motor začne výrazně spotřebovávat motorový olej a musí dojít k jeho výměně. S Vm souvisí i snížení výkonu a zvyšování kouřivosti. Začali jsme používat různá aditiva, která však neměla žádný vliv na toto zanášení při hoření. Mírné zlepšení se nám projevovalo při zvyšování oktanového čísla paliva, které ale zase značně zkracovalo životnost motoru. Po změně pravidel na Dakarské rallye a penalizace za vyměněný motor jsem byl opravdu bezradný.

Až do chvíle, kdy mi byl představen v roce 2013 Boogie Energy Pill. Byl jsem sice ze začátku dost skeptický k produktu a jeho údajným účinkům, ale nutně jsem potřeboval řešit možné problémy s motorem, které mě potkávali na každé Dakarské rallye. Proto jsem produkt pro jistotu začal nejdříve testovat ve svém osobním autě značky Peugeot 307, rok výroby 2002, najeto 367 000 km. Už během vyjeV první nádrže jsem cítil zlepšení výkonu, snížení spotřeby a hlavně výrazné „zklidnění“ motoru. Po půl roce ježdění s Boogie Energy Pill najede můj Peugeot bezmála o 200 kilometrů více na 60-ti litrové nádrži, než před používáním tohoto produktu. To rozhodlo o plné důvěře a celý závod Rallye Dakar 2014 jsem odjel na své motorce s použiVm Boogie Energy Pill.

V bodech popíši jednotlivé výhody:

1. Hlavní výhodou tohoto produktu je to, že všechna problematika nekvalitního paliva se vyřeší chemickou (molekulární) cestou a ne zvyšováním oktanu. Hlavní látkou je FERROCENE s navzájem podpůrnými činidly, který se smícháním s palivem a plném rozpuštění vloží do řetězců benzínu, najy a dokonce i plynu. Tato hlavní složka způsobuje výrazně rychlejší shoření paliva beze zbytku. Nejsem vysokoškolsky vzdělaný chemik, ale dá se to přirovnat k okysličení paliva, které prostě spálí vše ve spalovacím prostoru.

2. Další obrovskou výhodou je to, že při teplotách hoření se FERROCENE chová zároveň jako mazivo a ony pístní kroužky netrpí a hezky kloužou po stěnách válce.

3. V výhodou je, že při hoření se z FERROCENU uvolňuje oxid železitý, který rozrušuje karbonové usazeniny a na kovových částech vytváří mikroskopickou ochrannou vrstvu. Tato vrstva zaceluje škrábance mezi válcem a pístem a Vm zachovává potřebný kompresní poměr.

4. Je dokázáno, že takto ošetřený motor vydrží o 40% déle pracovat bez generální opravy, dokonalým shořením přináší o 10% výkonu navíc a o 10% spotřeby dolů.

Já osobně jsem se tak přesvědčil, když jsem Dakarskou Rallye 2014 dojel bez výměny motoru, motor v pohodě pracuje bez spotřeby motorového oleje i po závodě dál na plný výkon. Výhody, které přichází shořením paliva beze zbytku, nemusím příliš rozepisovat, jako je např. čisté výfukové potrubí, a katalyzátor.

Dle mého názoru jsou všechny výhody tohoto produktu vynikající nejen pro nás závodníky, ale i pro běžný provoz. My závodníci totiž tolik neřešíme ostatní výhody, jako jsou nulové emise a výrazné snížení kouřivosti u najových motorů.

Dál už nemá cenu psát více, snad jen jedno, věřte, že neexistuje žádný honorář za tyto moje slova, vše mám otestované na vlastní technice. Jsem dost překvapený, co všechno dokáže jedna tableta v benzínu

Děkuji za čas, který jste věnovali těmto faktům. David Pabiška

David Pabiška, motorcycle racer – Dakar Rally
Ing. Jiří Chaloupka, Renault Mascott

Výsledek ročního testování vozu Renault Mascott

 

Podle dostupných informací jezdil tento vůz v roce 2013 za 16,5 až 17 l/100 km. V roce 2014 s tabletami Boogie Energy Pill dosáhl průměrné spotřeby 14,68 l/100 km. To je úspora více než 2 l na 100 km. Na peníze to znamená 725,17 x 2,1 = 1522,86 litrů nafty. Při ceně 30,- Kč (bez DPH) to je 45 686,- Kč. Náklady na tablety (2 sáčky měsíčně) nepřesáhli 12 000,- Kč. (cena opět bez DPH). Dosažená úspora 33 500,- Kč.


Za těchto dvanáct měsíců se na voze opravovalo: svislé čepy a řízení, prasklé zadní péro, utržený stabilizátor, výměna předních brzdových kotoučů a obložení, výměna obložení zadních brzd + dvakrát rozbitá

Ing. Jiří Chaloupka, Renault Mascott
Martina Švecová, jednatelka společnosti 2pack, s.r.o.

Testovaný vůz: Nákladní automobil - Toyota Hilux, 2,5 (106Kw), palivo: diesel

 

Produkt Boogie Energy Pill používáme v naší firmě téměř rok. S testováním jsme začali na podzim roku 2014. Po tomto téměř ročním testování jsme velice spokojeni s tímto produktem. Před aplikací jsme na testovaném voze zaznamenávali průměrnou spotřebu kolem deseti litrů. Nyní je naše spotřeba kolem devíti litrů. Jedná se tedy zhruba o úsporu na palivu kolem 10%. Dále jsme zaznamenali také mírné zvýšení výkonu. Díky dobrým výsledkům používáme BEP i nadále.

Martina Švecová, Executive Director 2pack, s.r.o.
http://www.2pack.cz

Jaroslav Štěpánek Autobusy IRISBUS Crossway LE 12M

Průběh testu prokazuje účinnost ozdravné kúry pro motory.


Spotřeba se neustále snižovala.
Vyjímkou bylo pouze období veder, kdy zapnutá klimatizace zvýšila spotřebu. Po skončení těchto veder se spotřeba vrátila zpět k již dosaženým hodnotám.


Lze konstatovat, že po projetí 3500 km byl již motor vyčistěn a úspora dosahovala téměř 10%. Tato hodnota je nejčastěji dosahovanou úsporou pro většinu vozidel používajících Boogie Energy Pill.

Jaroslav Štěpánek , Autobusy IRISBUS Crossway LE 12M


MzczN