BG 22532 DFC HP - DIESEL FUEL CONDITIONER W/DPL 946 ml

Doprava zdarma

Hodnocení: 4.90 / 5 4.9 / 5 (9 hodnocení)

Špičkové naftové aditivum, zajišťující vysokou lubricitu palivové soustavy a vynikající termálně oxidační stability nafty (její ochranu).

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG22532

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

1.395 Kč

Další varianty produktu

BG 22532 DFC HP - Multifunkční aditivum nafty pro vysokotlaké systémy 946 ml 

  • vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření
  • zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru
  • stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců
  • eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu
  • snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí
  • působí preventivně před zanášením DPF filtrů
  • velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail), kde vznikají vysoké teploty a degradace paliva

Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří až na 1900 L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá cca 0,5ml aditiva. 

Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat aditivum BG PD14, případně exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

TIP: K pohodlené aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.

Velikosti balení: BG 22532 946 ml, BG 22530 30mlBG 2256 177 ml, BG 2251 3,7l , BG22553 200L

 

Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.

 
Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)

Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.

Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.

Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.

Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.

Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.

Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.

Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.

 

Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro Škoda Superb:

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

Objem: 1 l

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

8.11.2023

Ok

Nic

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

27.7.2023

Cena dávka/litr nafty
Jedna z nejlepších značek aditiv na světě
Dělá co deklaruje
Působí při každé teplotě paliva, ne jen zastudena jako ViF
Neucpává DPF

Aplikace

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.6.2023

Lepší aditivum pro naftu zatím na trhu není.
Spotřeba klesla o 0,5 litru/100 km
Nezůstává nespálený v DPF oproti VIF
Funguje i v teplé naftě

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.5.2023

Motor jde pocitově líp do otáček
Klidnější volnoběh

Horší dávkování

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.4.2023

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

20.12.2022

Super aditivum na zvýšení mazivosti
Celoroční použití
Ideální pro HVO-100 nebo GTL nebo naftu bez řepky (euro oil)

Obal, víčko po načnutí při položení teče
Nehodí se pro naftu s řepkou

Ideální celoroční aditivum pro naftu bez řepky (euro oil) nebo pro HVO a GTL na zvýšení mazivosti. Je univerzální na celý rok, dávkování poloviční proti VIFu. Vzhledem k tomu, že neřeší kompenzaci řepky je ideální pro čistou naftu. A úplně super při aditivaci HVO-100 nebo GTL. Celkově HVO s tímto aditivem je skvělé, nižší spotřeba, vyšší výkon, mnohem lepší starty v zimě a emise nižší o 90%. Vydrží opravdu dlouho. Bohužel obal není na převážení, po načnutí při položení víčko teče.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

30.5.2022

Značkový produkt s dobrými recenzemi, dobrá cena při koupi většího balení.

Používám zatím krátce v kombinaci s naftou bez biosložky. Motor šlape jak hodinky (2l diesel) i spotřeba je velice dobrá, pokud se koupí větší balení tak se cena za provoz auta zvýší minimálně, ale mám jistotu kvalitního aditiva v naftě a s tím spojených pozitivních účinků na motor.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

20.5.2021

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

9.3.2021

Po letech tankování premiové aditivované nafty především u stanic SHELL jsem otestoval BG 22532, který mi byl doporučen obchodem Red Rider. A nevěřil jsem svým očím - spotřeba klesla o neuvěřitelný 0,7 - 1 litr na 100km. Aditivuji již skoro rok a jsem mimořádně spokojen. Cena aditiva je kolem 70 haléřů na litr nafty - ve srovnání se 3 Kč u Shellu. Pokud tam ovšem nějaké vůbec dávají. Po této zkušenosti mě už na 'aditivované' prémiové palivo nikdo nenachytá. Je to jenom další z dlouhé řady zlodějen a marketingových lží čerpacích stanic. Tankuji u EuroOil (nafta bez biosložky) a aditivuji sám.