BG 23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather 325 ml

Akce

Novinka

Hodnocení: 4.80 / 5 4.8 / 5 (9 hodnocení)

BG23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather - zimní aditivum do nafty Účinné do -40°C BG Products uvedla před zimní sezónou nový extra aditiv pro EU na ošetření nafty před zamrznutím až do velmi...

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG23811
EAN:766041110930

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

391 Kč

BG23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather - zimní aditivum do nafty

Účinné do -40°C

BG Products uvedla před zimní sezónou nový extra aditiv pro EU na ošetření nafty před zamrznutím až do velmi nízkých teplot –40°C.

  • Testováno v renomovaných automobilkách Jaguar Land Rover
  • Chrání systém před vznikem úsad, odstraňuje tyto úsady
  • Maže palivový systém a chrání před abrazivním opotřebením z nafty
  • Velmi vysoká účinnost hned při velmi studeném startu
  • Navrací výkon motoru a současně zvyšuje cetanové číslo nafty
  • Zvláště účinný v motorech HPCR
  • Brání zvýšení emisí
  • Zlepšuje výkonnost v chladném počasí
  • Udržuje optimální spotřebu paliva
  • Účinnost i pro bionaftu
  • Směšuje se se všemi naftovými palivy, zejména v chladném počasí
  • Bez obsahu alkoholu
  • Splňuje požadavky na obsah síry s jejím nízkým obsahem
  • Bezpečný pro katalyzátor, filtr pevných částic DPF a kyslíkové senzory

Dávkování: Jedno balení 325 ml ošetří 150 L motorové nafty, tzn. že toto balení ošetří dvě 75 litrové nádrže. 

Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období zimy, jelikož je funkční až do -40 C. Lze ho ale aplikovat celoročně, čehož využívají nejvíce nároční majitelé naftových motorů z důvodu, že obsahuje výrazný cetanový booster, který rapidně navyšuje výkon vozu, který se aplikací tohoto aditiva dostává opravdu do jiných rozměrů.

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

TIP: K pohodlené aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.

Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225.

Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

 

Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
 

Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.

Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.

Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.

Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.

Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.

Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.

Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.

Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.

 

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro Škoda Superb:

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

 

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.4.2023

Používám hlavně v zimním období, za mě super.

Škoda, že výrobce nemyslí na dávkování a nedělá na obalu nějakou "rysku", dle které by bylo poznat, kolik toho lejete (vyřešeno zakoupením několika malých lahviček, kam si to dopředu dávkuji).

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

8.11.2022

Jeden z mála výrobků co funguje - ano, nic není jako "zázrak", ale BG opravdu pomáhají.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

16.9.2022

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

28.7.2022

Jeden z mála výrobků, který opravdu funguje a pomáhá.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

8.4.2022

Jiná aditiva než BG už nepoužívám. Jsem max spokojený a hlavně na projevu motoru slyším rozdíl. Je tiší.

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

22.1.2021

Opravdu kvalitní aditivum
Funguje i při nízkých teplotách

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

26.11.2020

Produkt ještě neaplikován, osobní zkušenost nemám. Výběr dle recenzí a po konzultaci se specialistou.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

2.12.2019

Anonym

Hodnocení: 4.00 / 5

25.11.2019