BG 23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather 325 ml
Akce
Novinka
BG23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather - zimní aditivum do nafty Účinné do -40°C BG Products uvedla před zimní sezónou nový extra aditiv pro EU na ošetření nafty před zamrznutím až do velmi...
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG23811 |
EAN: | 766041110930 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
391 Kč
Nevíte si rady?
BG23811 DFC Plus HP Extra Cold Weather - zimní aditivum do nafty
Účinné do -40°C
BG Products uvedla před zimní sezónou nový extra aditiv pro EU na ošetření nafty před zamrznutím až do velmi nízkých teplot –40°C.
- Testováno v renomovaných automobilkách Jaguar Land Rover
- Chrání systém před vznikem úsad, odstraňuje tyto úsady
- Maže palivový systém a chrání před abrazivním opotřebením z nafty
- Velmi vysoká účinnost hned při velmi studeném startu
- Navrací výkon motoru a současně zvyšuje cetanové číslo nafty
- Zvláště účinný v motorech HPCR
- Brání zvýšení emisí
- Zlepšuje výkonnost v chladném počasí
- Udržuje optimální spotřebu paliva
- Účinnost i pro bionaftu
- Směšuje se se všemi naftovými palivy, zejména v chladném počasí
- Bez obsahu alkoholu
- Splňuje požadavky na obsah síry s jejím nízkým obsahem
- Bezpečný pro katalyzátor, filtr pevných částic DPF a kyslíkové senzory
Dávkování: Jedno balení 325 ml ošetří 150 L motorové nafty, tzn. že toto balení ošetří dvě 75 litrové nádrže.
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období zimy, jelikož je funkční až do -40 C. Lze ho ale aplikovat celoročně, čehož využívají nejvíce nároční majitelé naftových motorů z důvodu, že obsahuje výrazný cetanový booster, který rapidně navyšuje výkon vozu, který se aplikací tohoto aditiva dostává opravdu do jiných rozměrů.
Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
TIP: K pohodlené aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.
Aditiva BG Products
Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225.
Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.
Tankování, význam aditiv,
dávkování (aktualizace 01/2024)
Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.
Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.
Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.
Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.
Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.
Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.
Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.
Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.
Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro Škoda Superb:
1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)
- Bezpečnostní list (pdf, 210.3 kB)
15.4.2023
Používám hlavně v zimním období, za mě super.
Škoda, že výrobce nemyslí na dávkování a nedělá na obalu nějakou "rysku", dle které by bylo poznat, kolik toho lejete (vyřešeno zakoupením několika malých lahviček, kam si to dopředu dávkuji).
8.11.2022
Jeden z mála výrobků co funguje - ano, nic není jako "zázrak", ale BG opravdu pomáhají.
16.9.2022
28.7.2022
Jeden z mála výrobků, který opravdu funguje a pomáhá.
8.4.2022
Jiná aditiva než BG už nepoužívám. Jsem max spokojený a hlavně na projevu motoru slyším rozdíl. Je tiší.
22.1.2021
Opravdu kvalitní aditivum
Funguje i při nízkých teplotách
26.11.2020
Produkt ještě neaplikován, osobní zkušenost nemám. Výběr dle recenzí a po konzultaci se specialistou.
2.12.2019
25.11.2019