BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční
Doprava zdarma
Sada nejúčinnějších aditiv výrobce BG pro veškeré naftové motory, včetně nejmodernější CommonRail systémů osobních i nákladních vozidel, autobusů a veškeré ostatní dieselové techniky. Sestava aditiv s produkty na celý rok do všech období.
Výrobce: | BG |
---|---|
Kód: | BG TOPD01 |
skladem
Na expedičním skladu: ano
2.379 Kč
Další varianty produktu
Nevíte si rady?
BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční
Díky velkému zájmu o komplexní balíček aditiv na celý rok, přinášíme našim zákazníkům unikátní možnost, jak získat aditiva na celý rok v jediném setu.
Tento set obsahuje:
I. BG PD14-N1Q1 946 ml
- Zabraňuje tvorbě sazí
- Udržuje čisté vstřikovače a vstřikovací systém
- Snižuje spotřebu paliva až o 10%
- Snižuje emise
- Zabraňuje gelovatění (zamrznutí) nafty v nízkých teplotách
- Odstraňuje úsady ze vstřikovačů a čerpadla
- Zvyšuje mazivost nafty a zabraňuje tvorbě koroze
- Stabilizuje palivo po dobu 6 měsíců
- Odstraňuje vlhkost z palivového systému
- Plně kompatibilní se všemi druhy nafty, zejména při nízkých teplotách
- Neobsahuje alkohol
- Bezpečné pro katalyzátor, DPF a kyslíkové senzory
- Udržuje optimální účinnost vstřikování paliva
Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří 950L motorové
nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva
Kdy aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat, níže uvedené, aditivum BG 225.
II. BG22532 946 ml
- vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření
- zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru
- stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců
- eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu
- snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí
- působí preventivně před zanášením DPF filtrů
- velmi efektivně odstraňuje usazeniny z palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail), kde vznikají vysoké teploty a degradace paliva
Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří až na 1900 L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá cca 0,5ml aditiva.
Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno obecně pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat výše uvedené aditivum BG PD14, případně i exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).
III. BG22530 30 ml
Tento produkt je obsahem balíčku z jediného důvodu, a to díky svému balení, kdy budete mít u sebe vždy odměrku na Vaše aditivum, kdy na 60L nádrž při použití BG PD14 aplikujete 2 tyto nádobky a při použití BG 225 pak nádobku jednu.
Aditiva BG Products
Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202,
či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní
faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.
Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.
Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.
Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.
Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.
Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.
Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.
Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.
Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.
Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.
Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.
Objem: | 1L l |
---|
- Bezpečnostní list (pdf, 210.9 kB)