BG TOPD21 2x325 ml TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF

Doprava zdarma

Hodnocení: 5.00 / 5 5 / 5 (11 hodnocení)

Speciálně sestavený set špičkových aditiv BG k dekarbonizaci naftových palivových systémů, vstřiků a DPF.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG TOPD21

skladem

1.385 Kč

Další varianty produktu

BG TOPD21 2x325 ml TOP SET Diesel dekarbonizace palivové soustavy, vstřiků, DPF


Tento set je unikátní kombinací dvou špičkových chemií, které byly navrženy pro dokonalé vyčištění vstřikovačů naftových motorů, a to nejen od klasických úsad v důsledku spalování, ale i od všudypřítomného karbonu. Kombinace těchto dvou veličin dochází ke špatnému prášení vstřikovačů, což má za důsledek neefektivní hoření vstřikovaného paliva, které prohoří pouze na svém povrchu a zbytek neprohoří. Zbytky neprohořelého paliva pak vytváří, v kombinaci s částečky oleje, které se do spalovací komory dostávají přes sání a u nedekarbonizovaných motorů přes pístní kroužky, tyto nežádoucí úsady a karbon.

BG Products se na tuto problematiku zaměřilo a vytvořilo známé BG 245 a nyní dodalo na trh inovativní chemii BG PD15, která velice účinně v první fázi atakuje jak úsady, tak karbon samotný a vytváří tu nejlepší půdu pro BG 245, které v následném kroku vstřikovače dočistí a vrátí jim jejich hlavní funkci, což je výše zmíněné správné prášení paliva.

Tím ale síla tohoto unikátního setu nekončí, obě chemie útočí na celou palivovou soustavu, čerpadlem počínaje, vedením paliva pokračuje, přes vstřikovače, spalovací komoru (tj sedla ventilů), DPF/FAP, lambda sondy, až po samotné katalyzátory.

Tento set doporučujeme pak používat nejen při akutních problémech s palivovou soustavou a vstřikovačích, ale i ho zařadit do pravidelné údržby alespoň jednou ročně, a to v rámci výměny oleje, kdy se vždy velice efektivně postará o tom, že bude celý systém čistý a 100% funkční. Odměnou pak je maximální výkon, nižší spotřeba a údržba spalovacích komor, které jsou pro výkon tím nejzásadnějším místem v celém agregátu.

Z praxe víme, že BG PD15 je vhodné aplikovat pouze u naftových motorů s obsahem 1,9 a výše. U nižších  motorizací je vhodnější použít BG 245 325ml 2x po sobě, případně použít BG 245 946 ml.

Aplikace:

V prvním kroku aplikujeme BG PD15, které ošetří až 75 paliva, kdy doporučujeme toto balení aplikovat na 60L nafty - a nádrž vyjedeme do rezervy. Do následující nádrže aplikujeme BG 245, kdy opět doporučujeme toto balení aplikovat na 60L nafty - a i tuto nádrž vyjedeme až do "dna".

Pravidla aplikace:

  • vždy aplikujeme nejdříve chemii, ideálně přes speciální nálevku, poté dotankujeme naftu do cca 60L
  • pokud možno aplikujeme chemii do čisté neprémiové nafty
  • nádrž vyjedeme běžným kombinovaným způsobem, občas dopřejeme vozu plynový pedál tzv. v podlaze
  • do první nádrže aplikujeme BG PD15, do další nádrže pak BG 245 
  • obě chemie aplikujeme v množství 325 ml
  • po vyjetí druhé nádrže s BG 245 tankujeme kvalitní naftu, pokud možno s kvalitními aditivy

Pozn.: Obě chemie nemají obecně problém s prémiovým palivem, tudíž pokud jezdíte zásadně na prémiové palivo, není problém obě chemie aplikovat, ale maximálního efektu vždy dosáhnete čistou naftou, a to bez biosložky.

Ideální je ale vždy mít pod kontrolou své palivo v plné míře, to znamená tankovat kvalitní čistou naftu a tu si aditivovat dle vlastního rozhodnutí, díky čemuž vždy budete vědět co máte v nádrži a zároveň se celkovou cenou dostanete pod cenu prémiových paliv, které jsou u nás většinou vytvářena aditivy VIF.

Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva, rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte právě výše zmíněný set, který se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu, nejzásadnější faktor.

Tankování, význam aditiv, dávkování

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozumí, proto aditivace s BG je nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty, ideálně EuroOil, který drží u obyčejné nafty, biosložku pod 0,2%. Pokud chcete aditivovat prémiová paliva, která jsou pochopitelně "pod-aditivovaná", musíte sáhnout po aditivech, které jsou na bázi ferocenů, což je naše nejznámější aditivum nebo ze špičkových aditiv Metabond Megalene a Megasel, která můžete pochopitelně zvolit i u čisté nafty/benzínu - tyto aditiva vynikají extrémní schopností mazat čerpadlo, vstřiky a dekarbonizovat celou palivovou soustavu.

Dávkování pak doporučujeme do prémiových paliv pouze polovinu na celou nádrž, aby se aditiva pouze doplnila a palivo se nepřeaditivovalo, což je pak spíše na škodu, než užitek. Každopádně každé aditivum má vlastní dávkovací poměr, který je nutno dodržovat a v případě, že aditivaci pouze doplňujete, pak použijte poloviční dávkování na 1L paliva.

Jak je psáno výše, aditiva BG nejsou kompaktní s prémiovým palivem, každopádně z praxe jsme nezaznamenali žádný problém, a tudíž je spíše doporučeno je míchat výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek. Rozhodně vozu, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem, neuškodíte, každopádně poté ale doporučujeme pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

U nejčastějších aditiv na našem trhu je pak problém to, že jsou na bázi zmíněných ferocenů a obsahuje částečky rzi, které sice dokáží spalovací komoru účinně čistit, ale....
To ALE spočívá ve 2 faktorech, jednak V tom, že částečky rzi pokračují systémem a končí v DPF, které si s nimi nedokáží poradit a nelze se jich ani zbavit dekarbonizací DPF. Je to červený drobný prášek, který v DPF, potažmo i katalyzátorech zůstává navždy a znehodnocuje tak samotné DPF, či katalyzátor.
Druhá neduha je v tom, že tato aditiva fungují pouze za studena, a pokud se palivo delší jízdou ohřeje na určitou mez, tak již nečistí a svou schopnost ztrácí.

U aditiv BG, které je na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechává za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG.

U aditiv Metabond (naft.motory / benz.motory) nebyl tento faktor dosud dořešen, ale dá se předpokládat, že díky svému složení je spíše na ferocenovém základu, což ale např. u použití u FSi nemá dopad, prtž nemá DPF a je zase mísitelný volně s prémiovým palivem, jak benz., tak naft. Pokud ale někdo tyto aditiva používá bez vnitřního problému, tak není vůbec problém používat Metabond, prtž ten rozhodně nebude mít takový dopad na DPF - přece jen je to aditivum kvalitou na hony vzdálené běžným aditivům. Na toto aditivum, jezdí neopomenutelná část našich zákazníků a všichni jsou velmi spokojeni, především pak v benzínové variantě.


Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva...

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

 

Objem: 0,65 l

Anonym

Hodnocení: 4.50 / 5

15.1.2024

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

29.11.2023

Perfektní. Motor si přede a ani obláček za autem.
Zlepšený studený start. Víc toho jako lajk nepoznám

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

10.10.2023

Funguje

Jedna z nejlepších značek aditiv na světě. Opravdu funguje. Vyzkoušeno na několika vozech. U nynějšího zabralo až po druhé dávce, ale vždy spokojenost. Pokud nezabere je problém jinde..

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.8.2023

Snížení kouřivosti

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

11.6.2023

zatím nic

nic

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

15.2.2023

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

26.10.2022

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

25.6.2022

Funguje ja ma. Lepsi vykon.

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

10.2.2022

super

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

31.1.2022

super

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

31.3.2021