BG 2021 SUPERCHARGE II SC 3,7L

Doprava zdarma

Unikátní přípravek do benzínu. Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru, EGR systému, emise a spotřebu paliva.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG2021

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

3.613 Kč

Další varianty produktu

BG 2021 Supercharge II SC2 3,7L

  • Unikátní přípravek do benzínu i do paliva s obsahem etanolu (E85)
  • BG 2021 stabilizuje palivo před degradací po dobu až 6 měsíců
  • Udržuje celý palivový systém bez úsad a chrání systém před negativním působením etanolu
  • Snižuje karbonové úsady ve spalovacím prostoru a v EGR systému
  • Snižuje emise a spotřebu paliva

Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří cca 1300 L naturalu (na 60L benzínu je potřeba 177 ml - jako je to u menšího balení BG2026). Doporučujeme si přikoupit tento menší produkt (BG2026) a používat ho jako odměrku/dávkovač.

Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro celoroční aplikaci

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerým palivem v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

Jak je to u dnešních naturalů a jejich označení 95/98/100

Lajcky to v kostce funguje tak, že teplota hoření u N95 a N100 je zhruba stejná, obsahuje stejný podíl benzínové složky a vše je postaveno na látkách, kterými se každý z naturalů vyrábí, a které slouží k jedinému - ke kontrolovanému hoření a zamezení vedlejších detonací, které zvyšují spotřebu paliva a díky neshořelému zbytku paliva z tohoto procesu, zanáší právě spalovací komoru, tím pádem i vstřiky a ventilová sedla, včetně ventilů samotných. K tomu se přidává u přímovstřikových motorů částečky oleje, kde v kombinaci těchto 2 faktorů, vznikají právě usazeniny a karbon. Tento princip zanášení pak má i naftový agregát Common Rail. Ideální kombinací pak je tankovat N98 a ten aditivovat - což vede právě ke stabilizaci paliva a jeho maximální efektivitě hoření. N100 je v drtivé většině u nás pouze obchodní název a pod ním se skrývá pouze kombinace N98 + aditiva VIF. Z našeho hlediska je pak mnohem efektivnější tankovat N98 a ten aditivovat právě pomocí BG 202, které nemá v aditivech naturalu konkurenci a postarají se o to, aby efektivita hoření byla na maximální míře, čímž si zajistíte i maximální výkon a zároveň čistou palivovou soustavu + nižší spotřebu.


Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde právě o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 208, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.
 

Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)


Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.

Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.

Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.

Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.

Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.

Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.

Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.

Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb:

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)

 

Objem: 0,2 l