BG PD141-N1Q1 DFC Plus HP2 3,7L

Doprava zdarma

Hodnocení: 5.00 / 5 5 / 5 (1 hodnocení)

Špičkové celoroční aditivum pro všechny typy naftových motorů, včetně nejmodernější CommonRail motorů.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG PD141

skladem

Na prodejně: ano
Na expedičním skladu: ano

3.281 Kč

Další varianty produktu

BG 2426 DFC Plus HP2 177 ml

230 Kč

skladem

BG PD14-N1Q1 DFC Plus HP2 946 ml

986 Kč

skladem

BG PD141-N1Q1 DFC Plus HP2 3,7L - aditivum do nafty (nástupce produktu BG2321)

MODERNIZOVANÁ NOVINKA ROKU 2021!
 
Popis produktu BG PD141-N1Q1

BG PD 14, neboli BG DFC Plus® HP2, je nejnovější multispektrální aditivum pro všechny naftové motory. Obsahuje nejnovější aditivní technologii 2. generace. BG DFC Plus® HP2 poskytuje nepřekonatelnou ochranu palivového systému při vysokých provozních teplotách a tlacích.

Naftové motory s vysokotlakým palivovým systémem Common Rail (HPCR) generují obrovské teplo. Toto teplo způsobuje, že se motorová nafta tepelně odbourává a oxiduje, což vede k usazeninám, znečištěných vstřikovačů a tvorbě sazí v naftě, které ucpávají palivové filtry. Výsledkem je dramatická ztráta výkonu, zvýšení spotřeby paliva a potenciální poškození motoru. 

BG PD14 je profesionální celoroční aditivum určené pro nejmodernější vysokotlaké Common Rail vznětové motory, poskytuje vynikající ochranu palivového systému za vysokých teplot a tlaků dieselových vstřikovacích systémů. Aditivum je samozřejmě použitelné i ve všech ostatních typech naftových motorů. Zajišťuje filtrovatelnost nafty minimálně do -25°C, a tím zaručuje spolehlivě provoz naftového vozového parku i v těch nejmrazivějších teplotách!

Garantovaně zlepšuje vlastnosti nafty a přispívá tak preventivně k udržení čistoty v celém palivovém systému. Přední výrobci dieselových motorů doporučují trvalé používání tohoto produktu k ošetření nafty.

Účinnost a působení:

  • Zabraňuje tvorbě sazí
  • Udržuje čisté vstřikovače a vstřikovací systém
  • Snižuje spotřebu paliva až o 10%
  • Snižuje emise
  • Zabraňuje gelovatění (zamrznutí) nafty v nízkých teplotách
  • Odstraňuje úsady ze vstřikovačů a čerpadla
  • Zvyšuje mazivost nafty a zabraňuje tvorbě koroze
  • Stabilizuje palivo po dobu 6 měsíců
  • Odstraňuje vlhkost z palivového systému
  • Plně kompatibilní se všemi druhy nafty, zejména při nízkých teplotách
  • Neobsahuje alkohol
  • Bezpečné pro katalyzátor, DPF a kyslíkové senzory
  • Udržuje optimální účinnost vstřikování paliva

Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří 3700 litrů motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva - Dávkování v poměru 1:1000

Kdy aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat aditivum BG 225.

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

Velikosti balení: BG PD141-N1Q1 - 3,7L

.

TIP: K pohodlené aplikaci aditiva do palivové nádrže naftového motoru doporučujeme použít nálevku, která otevře klapku v hrdle nádrže a tím umožní vlití aditiva do nádrže, zobrazit ZDE.




Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.


Dávkování: Jedno balení 3,7L ošetří 3700 litrů motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva

Kdy aplikovat:
Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat aditivum BG 225.

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.
 

Tankování, význam aditiv, dávkování (aktualizace 01/2024)
 

Benzín: směs kapalných uhlovodíků převážně alkanů (C5-C11), parafínů a olefínů. Vyrábí se frakční destilací a krakováním ropy, kde při zahřívání dochází ke zkracování uhlovodíkového řetězce. Úroveň oktanového čísla (zpomalovače zápalu - předchází k předčasnému detonačním u zápalu) mohou být na základu ferocenů, karbonyklu.

Nafta: směs kapalných uhlovodíků (C12-C22). Vyrábí se se frakční destilací ropy, dále se snižuje obsah síry (sulfanu). Cetanové číslo podobně jako u benzínu ukazuje odolnost nafty proti samozápalům.

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás byla do nedávna na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozuměla, proto aditivace s BG byla nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty.

Nyní již můžete aditivovat aditivy od BG nejen čistou neprémiovou naftu, ale již i prémiovou, abyste jejich pod-aditivaci dorovnali na nejvyšší možnou úroveň a docílili tím maximálního efektu stabilizace paliva, ochrany vstřikovačů a získali tak hoření ve spalovacích komorách pod maximální kontrolu, která vede k vyššímu výkonu, nižší spotřebě, maximálnímu efektu spalování, a tím výrazně nižší tvorbě úsad a snížení emisních hodnot na minimum - a to už se vyplatí.

Jak je psáno výše, aditiva BG jsou již kompaktní s prémiovým palivem, každopádně je doporučeno je míchat v plné dávce výhradně s čistou naftou pro jejich maximální účinek, při podávání aditiv BG v kombinaci s prémiovým palivem doporučujeme pak pouze poloviční dávku, kterou předepisuje výrobce, aby se palivo nepřeaditivovalo.

Aditiva BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG, která patří bezpochyby k naprosto nejluxusnějším aditivům na našem trhu, proto je jejich používání i maximálně bezpečné a maximálně efektivní. Firma BG je neustále, v návaznosti na potřeby nejmodernějších motorů a jejich spalování, vylepšuje a zdokonaluje a nemají tak žádný dopad na katalyzátory, DPF, ani na vozy vybavené nezávislým topením a tankované palivo posunou na jejich nejvyšší možný výkon i u vozů vyrobených po roce 2020.

Každopádně zde jejich účinnost nekončí, aditiva BG obecně obsahují čistící složky, keré naopak nehoří a dále ve skupenství molekul cestují celým systémem a atakují uhlohydrátové úsady jak v sacím, tak výfukovém traktu, díky čemuž patří, jak je psáno již výše, k nejluxusnějším aditivům na našem trhu.

Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 2-3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data, a to v návaznosti na změnu složení paliva.

Aditiva pak vždy přidávejte u stojanu před tankováním, aby se aditiva následným tankováním promísila s palivem, v případě, že máte v nádrži bezpečnostní klapku, buď na ní aditiva pomalu nalijte (měla by protéci) a nebo otočte tankovací pistoli nahoru, do ní aditiva nalijte a následně jí "přehoupněte" do tankovacího otvoru a začněte tankovat.

Pokud Vás pak zajímají změny v oblasti biosložek, neváhejte si přečíst náš článek na toto téma zde.

  
Objem: 3,7 l

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

16.1.2023