BG 23232 DFC Plus HP 946 ml

Doprava zdarma

Hodnocení: 4.50 / 5 4.5 / 5 (2 hodnocení)

Produkt BG 23232 již není k dispozici. Byl nahrazen modernějším aditivem BG PD14-N1Q1. Špičkové celoroční aditivum pro všechny typy naftových motorů, včetně nejmodernější CommonRail motorů.

Zobrazit podrobnější popis

Výrobce:BG
Kód:BG23232

nelze koupit

Další varianty produktu

BG PD14-N1Q1 DFC Plus HP2 946 ml

BG PD14-N1Q1 DFC Plus HP2 946 ml

Končí za 08:49:54

Doprava zdarma

986 Kč

skladem

BG 23232 DFC Plus HP 946 ml - aditivum do nafty

Popis produktu

BG23232 DFC Plus HP je profesionální celoroční aditivum určené pro nejmodernější vysokotlaké COMMON RAIL vznětové motory, poskytuje vynikající ochranu palivového systému za vysokých teplot a tlaků dieselových vstřikovacích systémů. Aditivum je samozřejmě použitelné i ve všech typech ostatních typech naftových motorů. Zajišťuje filtrovatelnost nafty minimálně do -25°C a tím zaručuje spolehlivě provoz naftového vozového parku i v těch nejmrazivějších teplotách!

Garantovaně zlepšuje vlastnosti nafty a přispívá tak preventivně k udržení čistoty v celém palivovém systému. Přední výrobci dieselových motorů doporučují trvalé používání tohoto produktu k ošetření nafty.

Účinnost a působení:

- čistí celý palivový systém včetně vstřikovačů paliva
- zamezuje zanášení palivového filtru karbonem
- zabraňuje degradování motorové nafty u vysokotlakých vstřikovacích systémů
- zabraňuje gelovatění nafty
- snižuje emise
- snižuje spotřebu pohonných hmot
- chrání před korozí
- maže palivový systém
- odstraňuje vodu z palivového systému


Dávkování: Jedno balení 946 ml ošetří 950L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva

Kdy aplikovat:
Toto aditivum je tzv. "All season", což znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku pak používat aditivum BG 225.

Jak aplikovat: Aditivum se aplikuje před tankováním, tzn. že nejdříve aplikujeme aditiva, a poté až dotankujeme nádrž, aby se aditiva promíchala s veškerou naftou v nádrži. Vždy dávkujte dle počtu tankovaných litrů, tzn. že pokud tankujete v půlce nádrže, tak jistě víte kolik litrů má Vaše nádrž a dle toho si spočítejte odpovídající ml aditiva. Pokud pak Vaše nádrž disponuje bezpečnostní klapkou, pak aditiva nalijte do tankovací pistole, kterou držíte ve vzpřímené poloze a následným překlopením do otvoru nádrže se tak dostanou do nádrže, kde se v rámci následného tankování promíchají s celou náplní paliva.

Velikosti balení: BG 23232 946ml, BG 2321 3,78l


Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202, či u naftových motorů BG 232 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte BG 245, které se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.

 
Tankování, význam aditiv, dávkování

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozumí, proto aditivace s BG je nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty, ideálně EuroOil, který drží u obyčejné nafty biosložku pod 0,2%. Pokud chcete aditivovat prémiová paliva, která jsou pochopitelně "pod-aditivovaná", musíte sáhnout po aditivech, které jsou na bázi ferocenů, což je VIF nebo ze špičkových aditiv Metabond Megalene a Megasel, která můžete pochopitelně zvolit i u čisté nafty/benzínu - tyto aditiva vynikají extrémní schopností mazat čerpadlo, vstřiky a dekarbonizovat celou palivovou soustavu.

Dávkování pak doporučujeme do prémiových paliv pouze polovinu na celou nádrž, aby se aditiva pouze doplnila a palivo se nepřeaditivovalo, což je pak spíše na škodu, než užitek. Každopádně každé aditivum má vlastní dávkovací poměr, který je nutno dodržovat a v případě, že aditivaci pouze doplňujete, pak použijte poloviční dávkování na 1L paliva.

U VIFu je pak problém to, že je na bázi zmíněných ferocenů a obsahuje částečky rzi, které sice dokáží spalovací komoru účinně čistit, ale....
To ALE spočívá ve 2 faktorech, jednak V tom, že částečky rzi pokračují systémem a končí v DPF, které si s nimi nedokáží poradit a nelze se jich ani zbavit dekarbonizací DPF. Je to červený drobný prášek, který v DPF, potažmo i katalyzátorech zůstává navždy a znehodnocuje tak samotné DPF, či katalyzátor.
Druhá neduha je v tom, že VIF funguje pouze za studena, a pokud se palivo delší jízdou ohřeje na určitou mez, tak již nečistí a svou schopnost ztrácí.

U aditiv BG, které je na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechává za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG.

U aditiv Metabond (naft.motory / benz.motory) nebyl tento faktor dosud dořešen, ale dá se předpokládat, že díky svému složení je spíše na fermínovém základu, což ale např. u použití u FSi nemá dopad, prtž nemá DPF a je zase mísitelný volně s prémiovým palivem, jak benz., tak naft. Pokud ale někdo používá bez vnitřního problému VIF, tak není vůbec problém používat Metabond, prtž ten rozhodně nebude mít takový dopad na DPF - přece jen je to aditivum kvalitou na hony vzdálené VIFu. Na toto aditivum, jezdí neopomenutelná část našich zákazníků a všichni jsou velmi spokojeni, především pak v benzínové variantě.


Je tedy pouze na Vás jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace se projeví finálně až po cca 3 nádržích, než si jednotky přeberou veškerá nová data v návaznosti na změnu složení paliva...

Anonym

Hodnocení: 5.00 / 5

6.1.2021

nejlepší aditivum do nafty
nižší hlučnost motoru
nižší spotřeba

k dávkování je potřeba další lahvička nebo něco k naplnění do nádrže

Dle mého názoru a zkušeností nejlepší aditivum na pravidelnou aditivaci nafty. K tomu jednou za čas BG 245 a motor funguje absolutně spolehlivě i při vyšším nájezdu km. Po aplikaci má motor tišší chod, lepší starty a nepatrně nižší spotřebu paliva.

Wittass

Hodnocení: 4.00 / 5

5.3.2018

Blbě se leje do nádrže a 20ml stříkačka je na hrdlo velká. Tudíž se špatně dávkuje.